זו תקופה נהדרת להיות צרכן של טלוויזיות חכמות, אם בעבר היינו צריכים לרוקן קופה בשביל לקבל איכות צפייה מתקדמת, היום השוק מתחיל להתאים את עצמו יותר, עם מגוון רחב יותר באיכויות ומחירים. דוגמא לכך ניתן למצוא בחברת Peerless - שמציעה טלוויזיות חכמות עם מסך QLED במגוון גדלים. סקרנו את דגם ה-50 אינץ', QLED 4K בעיצוב ללא מסגרת, ונהננו מחווית משתמש נוחה ואיכות צפייה טובה מאוד, במיוחד בטווח מחירים זה. 

הדבר ראשון שצריך לשים לב אליו בטלוויזיה של Peerless זה איכות המסך, המבוסס על פאנל QLED, שנותן ניגודיות יותר טובה וצבעים חדים יותר מטלוויזיות ה-LCD הישנות. צריך לשים לב שצופים בתכנים שהם ברזולוציה נמוכה יותר, כמו HD, איכות הצפייה טיפה יורדת. עם זאת, כשצופים בתכנים המותאמים לדור הנוכחי, באיכות FHD ומעלה, המסך עצמו מציג תמונה נהדרת עם צבעים חיים וחדים.

יתרון נוסף שיש לדגמים של פירלס הוא מערכת ההפעלה LG webOS WEE2.0 - שמפשטת את חווית השימוש בטלוויזיה, עם חנות אפליקציות ששמה את כל התוכן הבידורי תחת קורת גג אחת - נטפליקס, יו טיוב, סלקום TV, אמזון פריים (Prime Video) ועוד. 

בנוסף, הדגמים מגיעים עם טכנולוגיית ThinQ AI  מאפשר התאמה אישית של התפריט המהיר ובעלת ממשק עברי התומך גם בחיפוש קולי. בנוסף, בעזרת ה-Launcher, הסרגל החכם, ניתן לנווט בין הערוצים והתכנים בקלות, תוך כדי המשך צפייה בתוכן שמשודר בטלוויזיה. 

לטלוייזיה כמובן חיבור רשת WiFi מובנה – להתחברות קלה לרשת הביתית ללא מתאם. כל החיבור הוא אינטואיטיבי ומתבצע בקלות, עם הוראות נוחות להבנה מיד שמפעילים את הטלוויזיה בפעם הראשונה. החיבור לרשת הביתית מאפשרת גם לשקף ולשתף תכנים מהטלפון הנייד או הטאבלט לטלוויזיה בקלות ופשטות. כל זאת בתפריט משתמש נוח וידידותי במגוון שפות כולל עברית מלאה.

לא רק הטלוויזיה עצמה מתקדמת, גם אמצעי השליטה בה התקדמו מאוד - בין אם זה באמצעות מכשיר חכם או השלט הרחוק. שלט ה-MAGIC AIR תומך ב-IR, BLUETOOTH, ופקודות קוליות (15 שפות). הוא מגיע עם לחצנים מהירים לערוצי הסטרימינג המובילים, וחיישן עכבר לשימוש נוח יותר מול הטלוויזיה. כמובן שתוכלו כאמור להתחבר גם באמצעות הטלפון החכם - כאשר הטלוויזיה מותאמת למכשירים מבוססי אנדרואיד ואייפון IOS.

מאחר וטלוויזיות היום הן למעשה גם מחשבים, חשוב להסתכל על הפיצ'רים והחומרה, והיא בהחלט עומדת בציפיות. מערכת בינה מלאכותית AI ThinQ מאפשר שליטה מלאה קולית, זאת לצד דאשבורד חכם שדרכו ניתן לשלוט באופן מהיר וקל על כל ההתקנים המחוברים לטלוויזיה, וכן מכשירי חשמל ביתיים תומכי IoT. שני אלה מאוד מפשטים את פעולות הטלוויזיה. בנוסף היא מצוידת במעבד 4 ליבות ומגיעה עם נפח זיכרון 8GB, כך שהכל עובד חלק. יש כמובן יציאות USB וחיבורי HDMI, בנוסף לטיונר מובנה לקליטת ערוצי עידן פלוס.

הגיימרים שביניכם יהנו ממטב משחק (Game Optimizer) המובנה בתוך הטלוויזיה. זה יאפשר לכם לבחור ולעבור בקלות בין תכונות ספציפיות למשחק ולהציג הגדרות מוגדרות מראש ישירות מהתפריט. תוכלו לשנות גם את הגדרות התמונה. הפיצ'ר נועד לזהות ולסווג משחקים באופן אוטומטי לפי ז’אנרים, למשל משחקי יריות גוף ראשון, אסטרטגיה או משחק תפקידים, ולהתאים את הניגודיות, הבהירות ופרטי הצל והרקע בהתאם. המשקל של הטלוויזיה 9.75 ק"ג בלבד, כך שהיא מאוד קלה להובלה והעובדה שהיא דקה וללא מסגרת עוזרת לה להשתלב בקלות בכל פינה בבית.

מחיר מומלץ לצרכן  2,299 שקל