לא צריך לעמוד בתור כדי להשיג אייפון 15 לפני כולם

דינמיקה בקמפיין חדש: מזמיני הרכישה המוקדמת של דינמיקה, ייהנו מהאייפון כבר ביום נחיתתו בישראל

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מזמיני הרכישה המוקדמת ייהנו מהאייפון כבר ביום נחיתתו בישראל. דינמיקה
מזמיני הרכישה המוקדמת ייהנו מהאייפון כבר ביום נחיתתו בישראל. דינמיקה | צילום: מיכאל לובטון
2
גלריה

הכתבה נכתבה בשיתוף דינמיקה

דינמיקה בקמפיין חדש לקראת השקת האייפון 15: ״לא צריך לעמוד בתורים כדי להשיג את האייפון 15 לפני כולם. רוכשי דינמיקה ייהנו מהאייפון החדש במשלוח עד הבית, כבר ביום הנחיתה בישראל״. בקמפיין מככב הפרזנטור אלי פיניש, המגלם את ״צורי״, ישראלי שיודע הכל, מתחכם אבל לא חכם. החל מהערב (ראשון) תעלה פרסומת ״האוהלים״ של דינמיקה, במהלכה תיחשף גם ההשקה הייחודית של האייפון 15.

אלי אדדי: ״השנה השקת האייפון תתבצע במתכונת אחרת, שבמהלכה לקוחות דינמיקה שישריינו בהזמנה המוקדמת, יהנו מהאייפון החדש מיד עם נחיתתו בישראל, כשהם לא יצטרכו להמתין בתורים או להעמיד אוהלים כדי להיות הראשונים שרוכשים אותו. ההזדמנות הזאת אפשרה לנו לייצר קמפיין חדש, במהלכו הפרזנטור שלנו, אלי פיניש, מגלם את ׳צורי׳, מעביר את המסר – לא צריך לעמוד בתור כדי להשיג את האייפון 15 לפני כולם״.

מזמיני הרכישה המוקדמת ייהנו מהאייפון כבר ביום נחיתתו בישראל. דינמיקה
מזמיני הרכישה המוקדמת ייהנו מהאייפון כבר ביום נחיתתו בישראל. דינמיקה | צילום: מיכאל לובטון

בשונה מהתמונות והסרטונים ברחבי העולם על התורים הבלתי נגמרים, השנה, ההשקה של הדגמים החדשים בדינמיקה, תחל מיד עם הגעת המלאי - משדה התעופה, הישר לבית הלקוחות. בדינמיקה מציינים כי הלקוחות שישריינו את האייפון במכירה המוקדמת שנפתחת ב-1 באוקטובר בשעה 08:00 בבוקר, יוכלו ליהנות מהאייפון מיד ביום נחיתתו בישראל.

לצד הפרסומות הטלוויזיוניות בבימויו של ירון שילון (ארץ נהדרת), הקמפיין ילווה בדיגיטל, לצד קמפיין סושיאל ברשתות החברתיות. עלות הקמפיין הכוללת (מדיה ועוד) מוערכת במיליוני שקלים.

הכתבה נכתבה בשיתוף דינמיקה

תגיות:
דינמיקה
/
אייפון 15
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף