בגלל ההמתנה במוקדי השירות: עיצומים של כ-3 מיליון ש"ח על חברות תקשורת

משרד התקשורת הודיע על כוונתו להטיל עיצומים כספיים בסך כ-3 מיליון שקלים על החברות אקספון 018, בזק בינלאומי, וויקום, יס, פלאפון ורמי לוי לאחר שחרגו משמעותית בזמני מענה לצרכנים במוקדי שירות

ד"ר איתי גל צילום: מעריב אונליין
מוקד ריק בבזק בינלאומי
מוקד ריק בבזק בינלאומי | צילום: דוברות ההסתדרות

על פי התיקון לחוק המענה הטלפוני שנכנס לתוקפו ביולי 2019, על חברות לתת מענה אנושי תוך שש דקות לכל היותר, או לחילופין אפשרות בחירת הלקוח לשיחה חוזרת תוך שלוש שעות. מנהל הפיקוח במשרד התקשורת ערך בדיקה מקיפה ובה התגלו ממצאים חריגים בחברות אקספון 018, בזק בינלאומי, וויקום, יס, פלאפון ורמי לוי, לכן הודיע להן המשרד על כוונתו להטיל עליהן עיצומים כספיים.

לחברות אלו יינתן פרק זמן מוגבל להציג את טענותיהן בנושא, טרם קביעת סכום העיצום הסופי. בנוסף, לחברות נוספות בהן נתגלו חריגות בהיקף קטן יותר, נשלחו מכתבי התראה. לצד זאת, בבדיקת חברת טריפל סי לא נמצאה חריגה בזמני ההמתנה למוקדים הטלפוניים בכל התקופות שנבדקו על ידי המשרד.

תגיות:
משרד התקשורת
/
פלאפון
/
יס
/
אקספון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף