מלכות הכביש: קבלו את נבחרת המכוניות של שנת 2015

המרצדס שמשנה את כללי המשחק, המיני ג'יפון המרשים של מאזדה, מתיחת הפנים המסיבית של אופל קורסה והמהלך הדרמטי של וולבו. קבלו את נבחרת המכוניות של שנת 2015

גבי גזית צילום: ללא
פיאט&500
פיאט&500 | צילום: יח"צ
2
גלריה

שנת 2015 תהיה שנה מאתגרת בשוק הרכב הישראלי. התחזקות הדולר ביחס לשקל, עלייה ריאלית בשיעור המס שמוטל על מכוניות עממיות, ירידה מחזורית בביקוש למכוניות אצל חברות הליסינג בישראל והתאוששות בשווקים האירופיים, אשר מגדילה אצלם את הביקוש ואצלנו את המחירים - כל אלה מגיעים אחרי שנת השיא של כל הזמנים במכירת מכוניות בישראל, ומנבאים צלילה במכירות בשנת 2015 .


באותו אופן, אגב, שילשה ב.מ.וו בשנים האחרונות את מספר הדגמים ותת–הדגמים שלה, וזה עוד לפני שסופרים כמה דגמים היא מציעה עם המותג "מיני".

ניסאן ג'וק, המשונה למראה, בישר בשעתו על תופעה חדשה - נהירה המונית אל נישה של קרוס– אוברים קטנטנים, שמבוססים על מכוניות סופר– מיני. השנה תגיע ארצה מתיחת הפנים של ניסאן ג'וק, אלא שזו כבר נוחתת לתוך שוק רווי במתחרים, שאליו יצטרפו שלושה, אולי אפילו ארבעה,

CX–3 יוצע עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטר, שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. עיצוב הפנים דומה לעיצוב המוכר לנו מן ה– 3 החדשה, עם ממשק נהג מרכזי בקונסולה שבין המושבים, ומסך מגע גדול.

המכונית, שגם בדור הקודם שלה נבדלה לטובה בעיצוב, עוצבה בהתאם לסגנון החדש של מאזדה ובדומה ל– 3 ול– 6. היא ארוכה ב– 14 ס"מ, בסיס הגלגלים שלה ארוך ב– 6 ס"מ והיא גבוהה ב– 2 ס"מ יחסית לדגם היוצא.

לא ברור אם ומתי תתחיל מכירה דיגיטלית של מכוניות בישראל, אבל כן ברור שג'יפ הדגל החדש של וולבו יופיע אצלנו במחצית הראשונה של 2015. ג'יפ זה בנוי על גבי פלטפורמה מודולרית חדשה, שתוכננה להתאים למשפחת מנועי הארבעה צילינדרים החדשה של וולבו, והוא מעוצב בסגנון חדש שישפיע בעתיד על כל דגמי החברה. 

תגיות:
רכבות באירופה
/
רכבים חשמליים
/
רכבי יוקרה
/
רכב ללא נהג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף