באפריל הכריזה החברה בארצות הברית כי היא מציעה את הכלי שפיתחה Cloud-DMZ 3.0. לדברי החברה, הכלי "מצמצם את מרחב האתר הנתון להתקפה חיצונית ב־99%". את שירותיהם ייעדו למוסדות פיננסיים, בריאות, מדיה, מוסדות חינוך, טלקום, ממשל ולקוחות מסחריים נוספים.
סיפורה של סנטריקס הוא סיפור שכדאי ללמד בכל סדנה ליזמים צעירים. עם פוטנציאל גבוה, מוצר טוב, צוות בכיר ומימון רב אפשר להגיע גבוה מאוד ומהר מאוד. אך אם מתקרבים יותר מדי לשמש, אפשר גם להתרסק בצורה מפוארת.
נשאלת השאלה האם הגולשים בכלל רוצים עוד שכבת מידע לתגובות בכל אתר ברשת? יכול להיות. מה שבטוח הוא שיש עוד דרך ארוכה ומאות אלפי משתמשים לגייס בדרך להצלחה.
ההצעה האחרת תמנע בעתות חרום כל התקשרות בדפדפן "טור", המאפשר לגלוש ברשת הדארקנט. הרשת האפלה משמשת להתקשרות של גורמים פליליים וטרוריסטיים באופן אנונימי שאינו ניתן לזיהוי על ידי הרשויות. ההצעות הללו אמורות להיות מוגשות כבר בינואר 2016.
השנה תתפוס חוויית המשתמש בתחום המובייל מקום נרחב בתערוכה, כאשר נתח גדול מהציבור עבר להאזין למוזיקה ולצפות בתכנים בטלפון הנייד.
התערוכה מתקיימת היום ומחר בכפר המכביה. הכניסה בתשלום.