"יאהו" נמכרה ל"וורייזון" ושינתה את שמה ל"אלטבה"

ענקית האינטרנט כבר לא חברה עצמאית והמנכ"לית מריסה מאייר צפויה לסיים את תפקידה. העסקה עלולה להתבטל בשל הפרצות שחשפו מיליארדי חשבונות משתמשים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

במסגרת העסקה, שעלותה 4.83 מיליארד, קיבלה "ורייזון" את עסקי האינטרנט, הכוללים את הפרסום הדיגיטלי, שירות הדואר האלקטרוני ונכסי התקשורת.

תנאי העסקה יכולים להשתנות והיא אף עשויה להתבטל, אחרי שיאהו חשפה בשנה שעבר שתי פרצות למידע, בהן נחשפו 500 מיליון חשבונות משתמשים ובשנייה מעל מיליארד. בכירים ב"וורייזון" אמרו כי בעוד שהם רואים חיבור חזק עם יאהו, הם עדיין חוקרים את הפרצות.

במסגרת העסקה, חמישה חברי דיקרטוריון נוספים ביאהו יתפטרו, ואילו אלה שיישארו בתפקידם ישלטו ב"אלטבה", חברת אחזקות שנכסיה העיקריים יהיו 15% בחברת "עליבבא" ו-35.5% ביאהו-יפן.

תגיות:
יאהו
/
מריסה מאייר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף