"הסיבה שהקהילה שלנו קיימת היום היא לא בגלל שהתעלמנו מטעויות. היא בגלל שהאמנו במה שאנחנו עושים ושנצליח לפתור את האתגרים הקשים ביותר, בידיעה שאנחנו ניפול שוב ושוב, אבל זו הדרך היחידה שבה נצליח להתקדם. אנחנו עדיין נמצאים בשלב מוקדם במסע, ואנחנו הולכים וממשיכים לעבוד כדי להשתפר. זו תמיד היתה נקודת החוזק שלנו, וזה מה שאנחנו עושים לאורך כל השנים. לחבר את האנשים ביחד, את המשפחות ואת החברים שלנו, ואני גאה בכך שאני חלק מדבר כל כך גדול ב-14 השנה האחרונות. זה כבוד עבורי לקחת חלק במסע הזה איתכם".
בתוך כך, בסוף השבוע האחרון דווח כי השינויים שצוקרברג הודיע על כניסתם לתוקף, לפני כשבועיים, עלו לחברה לא רק כמה מיליארדים - אלא גם בצמצום זמן הגלישה. על פי הדיווחים, זמן הגלישה בפייסבוק צנח מאז בכ-50 מיליון שעות מדי יום. השינויים גרמו בין היתר לכך שהגולשים ייחשפו ליותר פרסומים שנכתבו על ידי חברים ופחות לאלה שנכתבו על ידי עסקים. עם זאת, הפרסומים הממומנים לא צפויים להיפגע מהמהלך. בנוסף, הגולשים צפויים להיחשף לפחות סרטונים ותכנים ויראליים.
לפני כחצי שנה, פייסבוק חצתה את רף שני מיליארד המשתמשים, וכיום המספר עומד על למעלה מ-2.13 מיליארד, כש-1.4 מיליארד מהם פעילים מדי יום. הצניחה בזמן גלישה עומד על כ-2.1 דקות לגולש - נשמע מעט, אבל כשסופרים את כמות הגולשים, מדובר בצניחה משמעותית. למעשה, מספר הגולשים גבוה כל כך, שאם היו מתרגמים את מספרם לתושבים - פייסבוק היתה המדינה הגדולה בעולם.