* דרך להתעדכן עם היוצרים והאתרים שאתם אוהבים: בחלק העליון של הפיד ניתן לראות את רשימת המעקב שלכם, ואוסף של סרטונים אחרונים מדפים שאתם עוקבים אחריהם. ביכולתכם להתאים אישית את החלק הזה בפיד על ידי מעקב אחר דפים נוספים או הסרת דפים מרשימת המעקב מתוך Watch.
* בית עבור הסרטונים השמורים שלכם: אם אתם רואים סרטון בעדכון חדשות, אך אין לכם זמן לצפות בו מיד, תוכלו לשמור אותו לצפייה במועד מאוחר יותר ב- Watch.
* סרטונים בהם אתם יכולים להשתתף: פייסבוק בונים חוויות וידאו חדשות ששמות את האנשים במרכז, ומעניקים להם את היכולת לעצב את התוכן. בהמשך תוכלו למצוא חוויות וידאו חדשות נוספות בפיד הצפייה שלכם, כגון הקרנות בכורה וסרטונים המתמקדים בשיתוף הצופים. כמו כן, חיפוש קטעי וידאו יהפכו לקלים יותר כך שתוכלו לדון באירועים גדולים בזמן אמת.
הפיכת watch לגלובלי פירושה גם הזדמנויות חדשות ליוצרים ולבעלי אתרים ברחבי העולם. "אנו מרחיבים את 'מעברי הפרסומות' כך שיותר שותפים יוכלו להרוויח מסרטונים, ואנו מציעים תובנות חדשות, כלים ושיטות מומלצות עבור עמודים", נמסר בהודעת החברה.
ב-iOS וב-Android, חפשו את תווית ה-"watch'' בסרגל הקיצורים או את התווית 'More'. אפשר למצוא את watch גם ב-Apple TV, Samsung Smart TV, Amazon Fire TV, Android tv, Xbox One, ו-tv Oculus.