חברת BHIP ישראל: מה זה באמת שיווק רשתי? ניפוץ מיתוסים

חברת ביהיפ Bhip היא חברה בינלאומית הפועלת בשיטת שיווק רשתי. את השלוחה בישראל הקים אשל עזר, צלם אופנה ידוע בעברו ויזם עסקי שעשה מהפך בחייו ובחיי אנשים רבים הודות לפועלו עם חברת Bhip.

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
BHIP
BHIP | צילום: www.pixabay.com

לאור התחזקות תחום השיווק הרשתי, E-marketing וכיו"ב, ב-ביהיפ עוזרים לנו לעשות קצת סדר, לנפץ מיתוסים בנושא ולהסביר לנו קצת על התחום השיווק הרשתי.

עבור רבים עבודה מהבית היא בגדר חלום או פנטזיה, כזו שמהר מאד מתנפצת ומחזירה אותם אל המציאות מתוך מחשבה שמדובר בדבר בלתי מושג. האמת היא, שאנו גדלים בעולם שלא פעם סוגר אותנו ומעמיס עלינו כללים וחוקים עד כדי כך שאנו פוחדים לסטות מהם. בדיוק בגלל זה רבים מאיתנו ימצאו עצמם מגלגלים עיניים ופוחדים לעשות צעד משמעותי שישנה את מסלול חייהם, ועולם השיווק הרשתי הוא בדיוק צעד שכזה, אז לאלו מכם ששמעו אבל פחדו לנסות, הנה כמה מיתוסים שהגיע הזמן לנפץ.

מה שטוב בשיווק הרשתי, לעומת העולם העסקי הישן, שם גם אם תהיה עובד מסור ואיכותי עדיין תהיה המשכורת שלך תלויה ברצון הבוס, כאן אתה היחיד שיקבע כמה כסף תעשה בסופו של דבר. חשוב להבהיר- מדובר ביתרון משמעותי, אבל במחויבות משמעותית לא פחות- שכן ככל שתתמיד, תשקיע, ותתייחס ברצינות לעסק שלך, כך יגדלו הסיכויים לייצר הכנסה משמעותית ומשנת חיים באמצעות השיווק הרשתי. זה בעצם הרעיון המרכזי של שיווק רשתי, אדם מרוויח על פי המאמצים שהוא משקיע ולא על פי הגדרת התפקיד שלו, מה שמייצר סביבת עבודה הוגנת ושווה עבור כולם.

תגיות:
אסטרטגיית שיווק
/
שיווק דיגיטלי
/
ביהיפ BHIP
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף