היום יותר מתמיד, החשיבות של נוכחות וירטואלית לעסק

מהי החשיבות של נוכחות וירטואלית לעסק שלכם ולמה אתם חייבים להקים אתר מכירות דינמי ומתקדם טכנולוגית בתקופה זו?

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
נוכחות וירטואלית לעסק
נוכחות וירטואלית לעסק | צילום: Pixabay

כיצד משבר הקורונה הוכיח לבעלי עסקים שעליהם לתכנן אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ולייצר נוכחות וירטואלית התורמת להצלחה העסקית גם בעתות משבר?

היום יותר מתמיד חשוב להקים נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך כדי לצלוח משברים ולהמשיך לעבוד גם בתקופות קשות ולא יציבות. עסקים רבים נאלצו לסגור את העסק לאור הנחיות משרד הבריאות ורק עסקים עם חנויות באינטרנט המשיכו לעבוד כמעט באין מפריע באמצעות משלוחים.

מעבר להקמת אתר מכירות מעוצב, מאובטח וידידותי למשתמש, יש לקדם ולפרסם את החנות, להעלות תכנים איכותיים, לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, ולמעשה ליצור נוכחות וירטואלית המסייעת לחשיפת העסק לקהלי מטרה שונים ולגידול במכירות.

חנות וירטואלית עובדת 24/7, עלויות התפעול של אתרי המכירות הן יחסית זניחות, ובמקום לסגור את העסק במצבי משבר אפשר להמשיך לעבוד גם מהבית או מהמחשב בעבודה. עסקים עם נוכחות וירטואלית מרשימה המפעילים אתר מכירות יכולים להמשיך למכור מוצרים ושירותים בקלות, בנוסף הם זוכים לגידול משמעותי במספר הלקוחות כיוון שעסקים ללא חנות או אתר מכירות השביתו את פעילותם והלקוחות עברו למתחרים.

תגיות:
אינטרנט
/
עסקים
/
קורונה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף