מעבדה נוספת היא אקסלרטור. זהו הקורס המסיים את התואר, במסגרתו הסטודנטים נחלקים לקבוצות שונות, רב-תחומיות. בקבוצות עבודה אלו, במשך סמסטר שלם, הם צריכים לאתר בעיה ולתכנן עבורה מענה, תוך שהם מציגים פתרון בעל היתכנות טכנולוגית-עסקית תוך שהם עושים שימוש בכלים השונים שנלמדו בתואר. הפרויקטים מוצגים בפני צוות שופטים ונציגי קרנות הון בסיום הלימודים.
"מדי שנה לפחות קבוצה אחת מתוך 6 הקבוצות המציגות את התכניות העסקיות שלהן הופכת לחברה פעילה", מציין ד"ר סאס. בשנים האחרונות פותחו רעיונות מקוריים ומרתקים במסגרת האקסלרטור. כך, פיתחה קבוצה של סטודנטים אפליקציה המוזילה ומייעלת את תהליך אספקת הירקות והפירות מהשדה לרשתות המזון השונות. קבוצה נוספת פיתחה מיזם המשתמש בטכנולוגיה של מציאות מדומה כדי ללמד ילדים על הספקטרום כיצד להתמודד עם מצבים חברתיים. הקבוצה, בה חברה סטודנטית לה יש בן על הספקטרום האוטיסטי, פיתחה כלי שמאפשר לילדים דומים המתקשים בסיטואציות בינאישיות, לתרגל מצבים חברתיים שונים בצורה חווייתית.