"ראשית חשוב לזכור, חברות הסחר העצומות יעשו הכל כדי להיפטר מעודפי מלאי רגע לפני שהשנה מסתיימת. זהו בדיוק המקום בו הצרכן הפזיז יאבד את כספו על שטויות ואילו הצרכן הנבון ייהנה מהטבות מפליגות", מסביר תמיר פלג, מייסד מכללת יוזמות ומאמן עסקי בכיר.
"ראשית", הוא מדגיש, "טרם פרוץ המבצעים, ערכו רשימת קניות מסודרת המתבססת על צרכים ורצונות אמיתיים שלכם. אתם על סף רכישת נעליים חדשות? אתם זקוקים באמת למסך מחשב לשיחות הזום הרבות? אולי לשעון חכם לספורט? רשמו לכם את הצורך הברור. כעת כל שעליכם לעשות הוא לחכות למבצעים ולחפש אך ורק את המוצר הספציפי שאתם צריכים. סביר שבעזרת שיטוט קצר וממוקד באפליקציות ובמנועי החיפוש השונים, תוכלו לחסוך כסף רב על קניות חיוניות".
עוד תחום שחשוב להיזהר בו בזמן חודש הקניות וב-Black Friday הוא תחום הפרסום ו"הטירגוט". "בתקופה הזו", הסביר מניפז, "אוספים עלינו מידע רב על מנת להתאים את התוכן עבורנו בצורה הטובה ביותר, במטרה שנרכוש כמה שיותר, וכמובן נושא המחירים אשר משתנים ממדינה למדינה".