שינוי משמעותי: המהפך שצפוי באופן בו אנחנו משתמשים בפייסבוק

מייסד פייסבוק מארק צוקרברג הכריז על שינוי נוסף באופן הצגת התכנים, שייכנס בהדרגה בשבועות הקרובים עבור משתמשים ברחבי העולם, כולל בישראל | כל הפרטים

סתיו נמר צילום: צילום פרטי
Meta (מטא), המפעילה את פייסבוק, אינסטגרם ונוספות
Meta (מטא), המפעילה את פייסבוק, אינסטגרם ונוספות | צילום: REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo

במסגרת השינויים, תתווסף לממשק לשונית בשם פידים (Feeds), שתאפשר לאנשים לראות בנפרד את הפוסטים האחרונים שהחברים שלהם פרסמו, התכנים שעלו בדפים אחריהם הם עוקבים והפרסומים בקהילות שבהן הם חברים. בלשונית החדשה יוצגו התכנים לפי סדר עדכני, ובמסגרתה גם ניתן יהיה ליצור רשימת מועדפים של חברים ודפים. בתצוגת פידים לא יופיעו הצעות לתוכן (Suggested for you), אך כן יוצגו מודעות.

הפיד המדורג שמוצג כיום בפייסבוק – ייקרא בית (Home), והוא יישאר ברירת המחדל של הפלטפורמה. זה המקום שבו תתרחש חוויית הגילוי של תוכן חדש באמצעות המלצות, בנוסף לחיבור עם החברים והמשפחה.

העדכון החדש יושק בהדרגה ברחבי העולם בשבועות הקרובים, ויופיע למכשירי iOS בסרגל הכלים שבתחתית המסך, ואילו באנדרואיד – בחלקו העליון של המסך.

תגיות:
פייסבוק
/
מארק צוקרברג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף