המטרה היא כפולה: להראות איך השימוש במסכים יכול להועיל לעבודת צוות ולהגביר את תחושת החברותא, וגם לקדם למידה יותר מתקדמת ומותאמת אישית. את החזון המשולב הזה החלו לקדם לפני כמה שנים מייסדי חברת Brainy’z המציגה את ה־Brain Station, פלטפורמה טכנולוגית חינוכית ייחודית ללימוד ולתרגול משותף, שבאמצעות שולחן חכם מנסה לשנות את הדרך שבה ילדינו לומדים.
גבע מוסיף: "אנחנו פונים לא רק למגזר החילוני, גם למגזר הדתי והערבי. מכרנו למשל כמה שולחנות לבית ספר ברמלה וגם לבית ספר של
"חב"ד בנתניה. דיברנו עם חב"ד, דיברנו עם איזושהי קבוצה בבני ברק, יש התעניינות. יש תכנים העוסקים בלימוד תורה, ואנחנו גם יכולים להתאים תכנים לקהילה ספציפית, כמו שכבר עשינו לחב"ד. יש גם אופציה שהמשתמש ייצר בעצמו תוכן שהוא מעוניין בו ויזין אותו לפלטפורמה שכבר קיימת. אנחנו נמצאים ב'מערכת גפן' שמאפשרת למנהלים לנצל תקציבים באופן מותאם לבית הספר, ואנחנו גם מאושרים בעוד כמה מערכות שדרכן אפשר לקבל סיוע ברכישת המוצר".
גבע מוסיף: "אחד היתרונות המשמעותיים של מערכת Brain Station היא העובדה שהיא מעודדת לימוד משותף ועבודה משותפת, מחברת ומעודדת תקשורת. העבודה עם המערכת מתנהלת תחת העקרונות של לימוד רגשי־חברתי. היא מלמדת באופן אקטיבי עבודת צוות, תקשורת, ניהול קונפליקטים, העצמה אישית, ועוד. מחקרים מראים שללימוד הרגשי־חברתי יש יתרונות רבים".
"העובדה כי התלמידים יושבים בקבוצה סביב המסך, נמצאים בקשר עין עם שאר חברי הקבוצה, וגם יש תוכנות שתפקידן לייצר שיתוף פעולה עוזרים לשפר את הביצועים הפדגוגיים של התלמידים בבית הספר, מגבירים את סיכויי ההצלחה שלהם בחיים ובעבודה, מקטינים דיכאון, תחושות בידוד ועוד. בשנה הקרובה נייצר גם תכנים המתמקדים באופן ספציפי בלימוד הרגשי־חברתי. אנחנו רואים בכך ערך גבוה וזהו אחד המוטיבים המרכזיים בפיתוח שלנו. היום גם בעבודה בחברת הייטק את לא סולו, אלא עובדת בצוות. לכן ישנה חשיבות לפתח לא רק את הקישורים הפדגוגיים של התלמיד, אלא לשפר את התפקוד הכללי שלו וגם את סיכויי ההצלחה שלו בחיים האזרחיים בעתיד".