"למעשה החידוש במיזם החברתי-עסקי שפתחנו נועד לסייע לשני הצדדים: הן לבעלי העסקים והן לקהל הלקוחות" מסביר הבעלים של המיזם, דוד בן-עיון. "עד היום עסקים רבים שרצו להשכיר ציוד ללקוחות בתחומים שונים נאלצו להשקיע סכומי כסף אדירים ולהקים מערכת פרסום מלאה בשביל להעלות את העסק שלהם למודעות הציבורית" מתאר בן-עיון את המכשול שעמד בפני בעלי עסקים רבים. "אנחנו מציעים לבעלי העסקים פלטפורמת פרסום מעולה: גם במה רחבה למודעות ציבורית וגם עלויות נוחות מאוד ושוות לכל נפש".
המצב הזה יצר מצב שלקוחות רבים נדרשים לעבור מחברה לחברה ולהשקיע מאמצעים רבים עד שהם מוצאים את החברה הרלוונטית עבורם. "המטרה השנייה של האתר היא, לספק שירותי השכרת ציוד בפריסה ארצית כך שהלקוח יוכל לקבל באתר אחד, על פי הסינון הגאוגרפי והתקציבי שהוא יבחר, את מיטב חברות ההשכרה הרלוונטיות עבורו. הפרויקט עדיין נמצא יחסית בהרצה, אך ניתן לומר שהלקוחות עד כה פשוט מרוצים".
"השימוש באתר פשוט מאוד – בעלי עסקים נדרשים להירשם לאתר בצורה מהירה, ליצור איתנו קשר ולמלא את הפרטים השונים של העסק שלהם, ובאופן די מהיר העסק שלהם יעלה לאתר" מסביר בן-עיון את אופן השימוש באתר. "עבור הלקוחות התהליך מהיר עוד יותר. עליהם לבחור בקטגוריית ההשכרה הרצויה, לסנן את התוצאות בהתאם לצורך שלהם ולבחון את התוצאות השונות שהתקבלו".
ככל שהזמן עובר והאתר מתפרסם בפלטפורמות שונות בעלי עסקים רבים מצטרפים אליו ובכך מגדילים את פריסת השירות הארצית של האתר. בעל עסק מאזור ירושלים שהצטרף לאתר מתאר כי "האתר פשוט הגדיל את מספר הפונים אליו מדי חודש. אין ספק כי הפרסום שהעסק שלי קיבל מאז הצטרפותי לאתר חווה צמיחה משמעותי, ואת התוצאות רואים בעיניים".
מנגנון התשלום לאתר פועל באופן 'רווחי' מאוד עבור שני הצדדים, והוא דוגל בשיטת "קיבלת – שילמת". המפרסמים ישלמו לאתר לפי 'לידים', כלומר לפי פניות רלוונטיות שהם קיבלו מלקוחות הודות לפרסום באתר. השיטה הזו טובה למפרסם מאוד, כי הוא ישלם לאתר אך ורק לפי מידת הפרסום והפופולריות שהאתר שלו יצר בשטח. מנגנון זה יוצר דחיפה לשני הכיוונים – לבעלי האתר יש אינטרס גדול להביא לקוחות לבעלי העסקים, ולבעלי העסקים יש כמובן רצון לקבל כמה שיותר לקוחות.