יועץ מסביר: האם כריסטיאנו רונאלדו אכן מסוגל לגרום נזק לקוקה קולה?

היועץ האסטרטגי שלומי לחנה אמר בריאיון לענת דוידוב כי הוא לא צופה פגיעה במותג המשקאות: "מערכת יחסים בין מותג ללקוח הן ארוכות טווח ואירוע ספורדי כזה לא אמור להשפיע"

לוגו 103fm צילום: באדיבות 103FM
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום: AFP

כשנשאל האם יש משמעות מיוחדת לכך שמי שאחראי על אותו אירוע הוא מותג כדוגל בין לאומי בפני עצמו, השיב לחנה: "אין ספק שרונאלדו הוא דמות משפיעה ומנהיג דעה, אך באותה נשימה הלקוחות הרבה יותר מתוחכמים מאיתנו. הם יכולים להצהיר שהם במגמת הבריאות, אך אחר כך לראות את האמא קונה לקנות משקה קולה. הלקוח יכול גם לחתור לחיות באורח חיים בריא וגם מדי פעם לפנק את עצמו וזה בסדר גמור".

תגיות:
כריסטיאנו רונאלדו
/
קוקה קולה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף