נהיגה לא-אוטומטית בכלל: כך צלחה טסלה את "הגיהנום של שרשראות ייצור"

טסלה ראתה את הרבעון השני של 2022 הולך להתנגש לה בתחזיות, והצליחה לסובב את ההגה בזמן. בית ההשקעות ילין-לפידות הצליח לנתח איך זה בדיוק קרה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אילון מאסק ומכונית טסלה
אילון מאסק ומכונית טסלה | צילום: רויטרס

כמו הפיצ'ר החדש שלה שמהדק חגורות ברכב לקראת התנגשות, הצליחה ענקית הרכב החשמלי טסלה לצלוח באופן מרשים את הרבעון השני הנוראי של 2022 - זה שאילון מאסק עצמו קרא לו "גיהינום של שרשראות ייצור". מה שהתחיל בתקופה קשה של השבתת מפעל הענק בשנגחאי, הסתיים (לעת עתה) בציוץ נלהב של מאסק ביום ראשון בערב: "כל הכבוד ג'יגה שנגחאי על ייצור המכונית המיליון! סך הכל טסלות שיוצרו כעת יותר מ-3 מיליון".

מה באמת קורה שם, בחברה המסקרנת הזאת, ומה התרחש בפער שבין שתי ההצהרות הבומבסטיות? בית ההשקעות ילין לפידות, שרק השבוע דורג במקום הראשון בדירוג רשות ההון ל-2021, פרסם סקירה מרשימה של אמיר אלשייך שמצליחה להיכנס לקרביים של טסלה ולהסביר מה בדיוק קורה שם בנקודת הזמן המאוד-מעניינת הזאת.

אנחנו יודעים שאוגוסט עכשיו וסביר להניח שאתם מכוסים בחול וילדים, אז תנו לנו לאמלק לכם כמה מהתובנות המעניינות שמקופלות בסקירה הזאת. ולמי שנמצא במזגן – מצורף בסוף גם קישור לסקירה המלאה.

תגיות:
אילון מאסק
/
טסלה
/
ילין לפידות
/
אמיר אלשיך
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף