כמו הפיצ'ר החדש שלה שמהדק חגורות ברכב לקראת התנגשות, הצליחה ענקית הרכב החשמלי טסלה לצלוח באופן מרשים את הרבעון השני הנוראי של 2022 - זה שאילון מאסק עצמו קרא לו "גיהינום של שרשראות ייצור". מה שהתחיל בתקופה קשה של השבתת מפעל הענק בשנגחאי, הסתיים (לעת עתה) בציוץ נלהב של מאסק ביום ראשון בערב: "כל הכבוד ג'יגה שנגחאי על ייצור המכונית המיליון! סך הכל טסלות שיוצרו כעת יותר מ-3 מיליון".
מה באמת קורה שם, בחברה המסקרנת הזאת, ומה התרחש בפער שבין שתי ההצהרות הבומבסטיות? בית ההשקעות ילין לפידות, שרק השבוע דורג במקום הראשון בדירוג רשות ההון ל-2021, פרסם סקירה מרשימה של אמיר אלשייך שמצליחה להיכנס לקרביים של טסלה ולהסביר מה בדיוק קורה שם בנקודת הזמן המאוד-מעניינת הזאת.
אנחנו יודעים שאוגוסט עכשיו וסביר להניח שאתם מכוסים בחול וילדים, אז תנו לנו לאמלק לכם כמה מהתובנות המעניינות שמקופלות בסקירה הזאת. ולמי שנמצא במזגן – מצורף בסוף גם קישור לסקירה המלאה.