כמה חיכינו לראות את הרומן הנרקם לאיטו של שחף רז וטליה עובדיה מתרומם סופסוף, במיוחד אחרי ששרין אברהם ואופק לוי, שהיוו לטענתה של טליה מכשול לצעד הבא בקשר, הודחו מהבית וכיבכול "פינו עבורם את הדרך". אך אם חשבתם שעכשיו כשהשטח פנוי, נזכה לראות את שחף וטליה מתגופפים מתחת לשמיכות או את הנשיקה המיוחלת, תחשבו שוב.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שחף וטליה

אחרי השיחה ששודרה אמש בפרק של "האח הגדול", בה טליה תחקרה את שחף על איפה יגורו, איך יציע לה נישואין ואיפה יהיה ירח הדבש, טליה החלה להתקרר, ובקטע שנתפס במהלך הלילה בערוץ 26 נראה כי היא החליטה לסיים את הקשר עוד לפני שהתחיל. בקטע ששודר אמש בערוץ הפתוח 24/7, נראים טליה ושחף בשיחה צפופה בחצר הבית במהלכה שואל שחף את טליה: "לעזוב? אני לא יודע", וזו בתגובה ענתה: "נראה לי שכן, בוא נשחרר את זה". שחף המופתע ענה "אוקי, באמת? איזה שקט. אני מרגיש שאת באנטי איתי" וכדי להרגיע טליה השיבה: "הכל טוב".

בשלב זה שחף כבר נענה לאינטואיציה שלו והודה: "אני לא מרגיש ככה", אז זו ענתה: "מה אתה רוצה שאשחק אותה? לא עובר לי מה אעשה, אכריח את עצמי שיעבור לי?". TMI  משער שהסיבה לכך קשורה בעובדה כי טליה בחרה אמש בשידור החי בשחף לכרטיס מובטח לגמר ואילו שחף לא בחר בה  אלא בדניאל מלכה