המדינה התעוררה לבוקר חדש עם תוצאות הבחירות המציגות ניצחון לגוש הימין. ליהיא גרינר מנסה לעכל את התוצאות ולהתרגל למציאות החדשה, תוך כדי שהיא חולקת את התובנות שלה ומרגיעה את עוקביה כי לא צפויה להיות מדינה חרדית. כמו כן היא ניתחה בכיוונה מה לדעתה הייתה הטקטיקה של בנימין נתניהו בדרך לניצחון. 

ליהיא גרינר על תוצאות הבחירות: "הייתי בעד שינוי" (צילום: אינסטגרם)

בסרטון שהעלתה הבוקר כשהיא מטיילת עם הכלב אמרה: "התחדשנו בראש ממשלה, חדש ישן, למה אתם באים בטענות אם רוב המדינה הצביעה לו. אני בעד אף פעם לא הייתי נגד, הייתי בעד שינוי. לא נראה לי שביבי ייתן למדינה להיות יותר מדי דתית. אני חושבת שזאת סתם הייתה טקטיקה שלו, כי הוא לא כזה. ברור שהוא התחבר לדתיים כי אם אתה לא יכול לנצח אותם תצטרף אליהם, אני חושבת שזה בולשיט, ביבי לא התחבר יותר מדי וייתן לדברים לקרות".

ליהיא גרינר על תוצאות הבחירות: "זו הסיבה שביבי חבר לחרדים" (צילום: אינסטגרם)

"כולם בפחד לגבי כל הזכויות של הקהילה הלהט"בית, וזכויות של כל אישה, אם מישהי רוצה לעבור הפלה אף אחד לא יכול להשתלט על הגוף שלנו. ואין מצב שהמדינה שלנו תהיה דתית, אני מבינה שרוצים שלא ניסע בשבת וחנויות לא יהיו פתוחות בשבת, זה לא הגיוני, כי ביבי ושרה סופר חילוניים ואנושיים ומבינים עניין ואין מצב שהוא ייתן לדבר כזה לעבור. הוא לא יעביר את זה אין מצב, אין מצב שנהפוך להיות איראן. מי שרוצה להיות דתי שיהיה, אני לדעתי דתייה. זה הבטחות רק כדי לנצח ואחרי זה בועטים בכל ההבטחות. אז הוא הבטיח, אבל לא באמת עושים מה שמובטח למה? ככה. כי הם כבר ניצחו ויכולים לעשות מה שהם רוצים".

"לפעמים כדי לנצח צריך להיות עקום והמדינה אוהבת עקומים. אף אחד לא ישב בכלא. יש אנשים שאנסו ילדות ולא יושבים בכלא. היה מאד חשוב לשים את ציפי רפאלי בכלא כשיותר מחצי מדינה עושים שטויות. ביבי עשה קומבינה או משהו זה רק מראה כמה שהוא אנושי. כשביל קלינטון היה עם מוניקה לוינסקי זה לא היה יפה אבל זה שהוא ראש ממשלה לא אומר שהוא חייב להיות מושלם. אין שלמות. אנחנו אנשים חמים וטובים לא צריך כפייה של דת. הוא עבד עליהם לא תהיה כפייה דתית, בואו נתערב שהוא עבד עליהם".