הטיולים בחול המועד פסח הולכים להיות חמים במיוחד: מזג אוויר שרבי במיוחד צפוי לנו בימים הקרובים. סיגל גפני, חזאית "קשת 12", שוחחה ב־103fm עם גדעון אוקו וענת דוידוב וסיפרה על מזג האוויר הצפוי לנו לאורך חג הפסח. 

לחצו כאן לתחזית המלאה ביישוב שלכם

"היום שרב, מחר שרב כבד אפשר להגיד. אנחנו ביומיים של מזג אוויר שרבי כאשר אנחנו נרגיש את ההתחזקות מהלילה, ומחר למעשה זה יום שנתחיל אותו על הבוקר עם מזג אוויר שרבי, מעונן, רוחות חזקות, אובך וטמפרטורות גבוהות", סיפרה גפני. 

"זה אמור להישבר בשעות אחר הצהריים, עם כניסה של אוויר קריר מאזור הים. במהלך היום, לפחות ברובו, נהיה עם טמפרטורות של 35 מעלות בלא מעט אזורים. לא מומלץ לטייל ולשהות בחוץ, גם הטמפרטורות גבוהות, סופות חול, אובך. כל הנושא של סכנת שריפות, צריך להקפיד על זה בימים אלו.", אמרה.

היא הוסיפה עוד כי "זה לא ארוך מדי השרב הזה. שלישי־רביעי אלו ימים של טמפרטורות נמוכות מהרגיל. ההבדל בין מחר לרביעי זה הבדל של 15 מעלות פחות. זה שינוי משמעותי מאוד. לפחות בהמשך, בחג השני, מזג האוויר מתייצב והטפרטורות דומות לאלו של ערב החג הראשון. אנחנו רואים שמזג האוויר משנה את גבולות הגזרה שלו, הוא מתח את החורף משמעותית. אנחנו יודעים שיש את השינויים האלו אבל עכשיו זו התקופה".