ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) בלייב בחשבון הפייסבוק שלו על התקציב: "התקציב להשלמת השנה הזו, שרלוונטי גם לחודשים הראשונים של תחילת השנה הבאה, לא יהיה גמור ולא יוגש לכנסת לפני סוף חודש פברואר 2021". על החיסון לקורונה אמר: "עד לפני כמה חודשים לא יכולתי להגיד שיהיה סוף לדבר. היום, לפי הבדיקות הראשוניות, יש יכולת לחסל את הנגיף". 

מוקדם יותר, נתניהו התראיין לגלי ישראל וטען, "האופוזיציה מגויסת וזה ברור, אך רוב התקשורת הישראלית מגויסת גם כן. הבאנו חיסונים ודירוג אשראי גבוה, והסכמי שלום. ישראל מדורגת במקומות הגבוהים בעולם מהבחינה הכלכלית, מסתירים את זה". בהקשר של נפתלי בנט טען: "אני לא יודע אם הוא ימין או שמאל, תלוי באיזה יום שואלים. יש שם שתי מפלגות. בנט הצביע בעד לפיד לראשות הממשלה. הוא הצביע עם הרשימה המשותפת. סמוטריץ' הצביע נגד". 

רה"מ נתניהו בלייב בחשבון הפייסבוק שלו

בתגובה לדבריו בעניין התקציב, מכחול לבן נמסר: "מי שרוצה את טובת המדינה, לא מבצע פיגוע כלכלי באזרחי ישראל למען הישרדות פוליטית. נתניהו, אם להתקפל זה לסייע למיליון מובטלים - תתקפל עכשיו ומהר, או שתישא בתוצאות".

בהמשך, גם ח"כ איילת שקד הגיבה לדבריו של נתניהו בהקשר של בנט: "נתניהו האחרון שיכול לחלק ציונים לימניות של בנט, הוא זה ששחרר 1,000 רוצחים, לחץ את היד לעראפת, הקפיא את ההתיישבות ביו"ש, פספס הזדמנות היסטורית להחיל ריבונות עם הממשל הכי אוהד שהיה פה, חתם הסכם נורמליזציה עם סודן אבל לא הוציא אף מסתנן, אמר אמן למערכת המשפט ועצר כל ניסיון לשנות אותה".

היא הוסיפה: "נתניהו יודע ששר הביטחון נפתלי בנט הוביל את המאבק בקורונה ברמה הכי גבוהה שיש, אבל אז הוא פיטר אותו, העיף את ימינה לאופוזיציה והתחבק עם גנץ וניסנקורן. מליוני אזרחים שילמו מחיר נורא על ניהול מזעזע בקורונה, ועכשיו נתניהו שוב שם את הפוליטיקה מעל הכל ובוחר לתקוף את בנט".