חברת ישראייר מעודדת אזרחים להתחסן נגד נגיף הקורונה ומשיקה מבצע חסר תקדים לכבוד פתיחת קו תעופה חדש של החברה לבחריין, כאשר הזכאים למבצע הם מתחסנים החל מה-14 לדצמבר, לרבות ילדים. מחיר כרטיס הטיסה הלוך ושוב לבחריין בעלות של תשעה דולרים - כולל מיסים וכבודת יד. 

לדברי הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: "אנו מאמינים שהדרך היחידה שבא נוכל לנצח את המגפה היא רק באמצעות חיסונים והמחקרים מכל העולם מוכיחים זאת. כמו גם התחלואה בבחריין שהיא מהנמוכות בעולם היות ורוב התושבים מחוסנים שם במנת הבוסטר".

"אין ספק שבחריין יעד חדש ומסקרן ביותר עבור הקהל הישראלי, ההחלטה בבחריין להאיץ את קצב החיסונים שמה אותה במרכז מפת התיירות לתקופה הקרובה בה מזג האוויר בחודשים אלו קייצי", הוסיפה. 

הטיסות לבחריין יצאו בימי שני ושישי בשעות הבוקר והטיסות מבחריין לנתב"ג ימריאו בשעות הצהריים, משך הטיסה כשעתיים וחצי. המבצע הינו לזמן מוגבל ל- 28 שעות בלבד למזמינים באתר של ישראייר www.israir.co.il, מיום חמישי ה- 16/12 בשעה 08:00 ועד יום שישי ה- 17/12 בשעה 14:00 בצהריים או עד גמר המלאי כפוף לתקנון המבצע ליציאות בין התאריכים 24.1.22- 31.3.22 ומוגבל לאלף כרטיסים.