בשנת 2020, כשמגפת הקורונה השתוללה וההפגנות נגד בנימין נתניהו הגיעו לשיאן, נערכה הפגנת מחאה נוספת מול בית ראש הממשלה, ברחוב בלפור בירושלים, בהשתתפות כמה מאות אנשים.

הזמר מוקי השתתף בהפגנה, אך כשחזר ממנה פרסם פוסט בפייסבוק בו הביע התנגדות והתנערות למסרים העולים בה: "נתקלתי במפגן של שנאה בהפגנה בבלפור, ולכן הלכתי". כעת, הוא מסביר את דבריו בהצצה לתוכנית 'אנשים' שתשודר הערב קשת 12. 

"אתה לא יכול להלחם בשנאה והסתה ופילוג, בשנראה, הסתה ופילוג", הצהיר מוקי בראיון. "אתה לא יכול, אתה לא תנצח, כולם מפסידים".

"הייתי בהפגנה, הייתי בגשרים גם. המילה הראשונה שעולה לי ממה שאני רואה סביבי מבחינה פוליטית זה 'פחד'. אני מגדל פה שלושה ילדים ואני צריך להשאיר להם משהו, להשאיר להם מדינה. אין אחרת. מה האופציה? אם הרגע דיברנו על אנשים שקמו מהאפר והעפר באושוויץ ובאו לכאן לבנות מדינה, אז זה מה שאנחנו עושים עם זה? לוקחים מה שהם עשו וזורקים לפח? אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו", טען.

"וההנהגה שלנו צריכה להתבייש בעצמה שהיא נותנת לדברים כאלו לקרות", הוסיף המוזיקאי. "תמצאו את הדרך, כי אתם קורעים אותנו, ואם אתם לא תפסיקו עם זה המקום הזה ייגמר".