כשהטילים עדיין מאיימים גם על שמיה של אשדוד, צפויה לפקוד את העיר הדרומית גם בשורה משמחת. יוזמה חדשה - "עד הבית", מפגשי תרבות אינטימיים שיתקיימו בסלון ביתם של תושבי העיר שירצו בכך - עם נשות ואנשי רוח, אנשי הגות, חוקרים ומומחים בעלי שם להרצאות ומפגשים אישיים, לצד הופעות אינטימיות של אמנים אהובים. המארחים יוכלו להזמין למפגשים בני משפחה, שכנים, מכרים וחברים, כולל אורחים מחוץ לעיר, והכל ללא תשלום.

"עד הבית" היא יוזמת תוכן חברתית של החברה העירונית לתרבות ופנאי אשדוד שאוצר אלעזר שטרום. "המטרה היא לאפשר לתושבי אשדוד מנעד רחב של עולמות תוכן והעמקת ידע, לצד הופעות סוחפות וזאת בנוחות המירבית של ביתם הפרטי ועל מנת ליצור חיי קהילה שוקקים" אומר שטרום.

"המיזם החדש מצטרף למהפכת התרבות המגוונת של אשדוד לצד אירועי תרבות ופסטיבלים יחודיים המשקפים את הפסיפס החברתי תרבותי של העיר", אומר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

רשימת המשתתפים ב"עד הבית" ארוכה ומגוונת הכוללת את שי אביבי במופע אילתורים עם ערן איווניר, המשורר והסופר רוני סומק, "סופר נני" מיכל דליות בהרצאה על זוגיות, עורכי הדין ציון אמיר ויורם שפטל, ד"ר עליזה לביא, המשורר וראש בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללת "ספיר", פרופ' סמי שלום שטרית, הסופר והעיתונאי ניסים משעל, הסוציולוג פרופ' עוז אלמוג, ההיסטוריונית והוגת הדעות  פרופ' פניה עוז זלצברגר, הסופרים חיים באר ואשכול נבו, הרב אורי שרקי, הפייטן ליאור אלמליח, ד"ר יוליה שטרנגר, מומחית בפסיכולוגיה פוליטית, הקומיקאי אסף אשתר, אורי הרפז במופע הפרברים, הזמרת נועה בן שושן, ננסי ברנדס במופע משעשע, משה להב והטיש הגדול, הטייל והבוטניקאי דן דן בולוטין,  האדריכל אמנון רכטר, האלופים (מיל) יעקב עמידרור  וגרשון הכהן ועוד אחרים.

הפעילות מתקיימת בחודשים מאי ועד דצמבר 2023. להרשמה: https://www.ironit.org.il/files/ironitashdod/04.05/mobile/index.html