לאחר שכל הכרטיסים להופעתו של ברונו מארס בפארק הירקון בתל אביב אזלו תוך זמן קצר, הפקת המופע הודיעה על פתיחת מופע נוסף. גם אליו, כל הכרטיסים נחטפו. מייסד ומנכ"ל קבוצת בלוסטון גיא בסר שוחח היום (חמישי) עם ענת דוידוב ויעל אילון ב-103FM והתייחס לדברים: "הפארק מכיל 26.5 אלף איש. בדיוק כמו שעשינו לפני שבוע וחצי עם 'גאנס אנד רוזס' – זה היה סולד אאוט מהמם, שלוש שעות מופע, והיה מדהים".

"דיבור רציני": האם בהפקה הישראלית מתכננים מופע שלישי לברונו מארס?

בהמשך, התייחס להופתעה של כוכבת ואייקון הפופ הבינלאומית כריסטינה אגילרה בקיץ הקרוב לראשונה בישראל ואמר כי "פתחנו הבוקר. יש התנפלות מדהימה. יש אופציה למופע שני, אבל כרגע פתחנו רק אחד. זה רק מראה שהקהל הישראלי כן מצביע ברגליים. עושים תמהיל סיכונים חכם, ולכן אנחנו הולכים על הלייב פארק – הוא מתאים לפוטנציאל שאנחנו חושבים שיש לה. הגידור סיכונים יותר חכם פשוט".

כריסטינה אגילרה (צילום: אינסטגרם)
כריסטינה אגילרה (צילום: אינסטגרם)

כמו כן, דחה את הביקורת על מחירי הכרטיסים וטען כי "אם נשווה את זה למחירי המופעים באירוע זה דומה או נמוך יותר. לא העלינו מחירים משנת 2017. לעומת זאת, מחירי הפקה לאחר הקוביד עלו ב־135 אחוז הביטוחים קפצו, הפארק העלה את המחירים, ההוצאות עולות ללא סוף, ואנחנו נשארנו עם אותו מחיר. כרטיס ממוצא עולה במחיר קטלוגי 330 שקלים, גולדן רינג זה בערך 750, אפשר למצוא את זה גם ב־150 שקל פחות". 

"מחירי הביטוח שלנו גבוהים וכל דבר כזה נלקח בחשבון. אגב, אין חברה בארץ שיודעת לבטח דברים כאלה – רק באירופה. מתחילת הדרך חרטנו על דגלנו להנגיש הופעות לעומת מה שהיה ואנחנו שומרים על הקו הזה ולראייה משנת 2017 לא הזזנו את המחירים. אנחנו מרוויחים, אנחנו לא פילנתרופים. אנחנו עושים את המאמץ להביא אומן למדינה שלנו, וזה מייצר ביקוש".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM