לראשונה בישראל, היום (שני) יצוין "היום הארצי למודעות לנזקי הזנות". התאריך הסמלי מצביע על כך שתעשיית הזנות פועלת ברחבי העולם ובישראל- 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.  

עיריית תל אביב-יפו יחד עם המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות וארגוני הקואליציה למאבק בזנות יובילו מספר אירועים ברחבי העיר:

● אירוע מרכזי ב"בית מרים", הבית העירוני לשוויון מגדרי ביפו, בהשתתפות המוזיקאית אפרת גוש ולהקת "לולה מארש" – הכניסה חופשית

●  סיור אודיו במועדון הפוסיקט לשעבר (היום "המרחב החברתי") והרצאה של היוצרת והאקטיביסטית אלינור כהן שתספר את סיפורה האישי איך הגיעה לעסוק בזנות ואיך נחלצה ממנה 

● הקרנת הסרט התיעודי "זונה כמוני" ופאנל בהשתתפות הבמאיות וגיבורת הסרט צ'ילה עזרא, סינמטק תל אביב 

אפרת מייקין כנפו, מנהלת הרשות לחוסן ושוויון חברתי ויועצת ראש עיריית תל אביב- יפו לקידום מעמד האישה: "לאלימות המגדרית כלפי נשים פנים רבות ואחד מביטויה הקשים והאכזריים הוא הניצול המחפיר שבתעשיית הזנות. זאת תעשייה שרומסת את הגוף והנפש, והנזק העצום שהיא גורמת לנשים ולגברים אינו רק עניין פרטי. מדובר בעניין חברתי-ציבורי שהשורשים שלו נעוצים עמוק באי השוויון המגדרי ובפערי הכוחות. הזנות משפיעה על הצלם של החברה כולה ופוגעת באופן חמור בכבוד האדם של כולנו. בשנים האחרונות, פועלת עיריית תל אביב-יפו לחיסול פעולתם של מועדוני חשפנות בתחומה ולסיוע לנשים המבקשות לצאת ממעגל אכזרי זה. העירייה פועלת לקידום חינוך להוגנות מגדרית ולשוויון מגדרי בכל תחומי החיים מתוך הבנה שכל עוד נשים לא שוות לגברים בכל הזירות, יהיה קשה למגר את האלימות כלפיהן, ובכלל זה את הזנות. עיריית תל-אביב-יפו גאה לעמוד לצד שורדות הזנות ולצד ארגוני החברה האזרחית בציון היום הארצי למודעות לנזקי הזנות".

אור אבו, מנהלת המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות: "זנות היא לא תופעת שוליים כמו שאנשים מספרים לעצמם. זנות היא תופעה שנוגעת בכל שכבות האוכלוסייה ומעצבת את הערכים הבסיסיים ביותר שלנו. העובדה שבישראל 40% מהגברים צרכו זנות היא מפחידה וזאת בדיוק הסיבה שכולנו צריכים להיות מודעים לנזקים של תופעת הזנות. חוק איסור צריכת זנות נחקק כשיתוף פעולה של כל הקשת הפוליטית, שהסכימו שזנות היא תופעה אכזרית שמשפיעה על כל החברה. מאז שהתחלנו לתעד את קורבנות הזנות ב2010, מצאנו כי בממוצע, כל חודש מתה אישה בגלל נזקי הזנות. הזנות הורגת, וכולי תקווה שכמה שיותר אנשים מהציבור הרחב יבינו זאת, ובאמצעות התכנים המעולים שהעמדנו לרשותם, יגלו אחריות לא.נשים שנלכדו במעגל הזנות ויפעילו איתנו לחץ על הממשלה הנוכחית לאכוף את חוק איסור צריכת זנות".