חברים ומכרים הגיעו היום (שישי) על מנת להיפרד מהשחקן והמפיק זבולון מושיאשווילי שהלך לעולמו הלילה בגיל 52 לאחר מאבק במחלה קשה והובא למנוחות בעיר הולדתו נוף הגליל.

צביקה הדר ספד: "היינו בקשר, היינו בשמחות לפני כמה חודשים דיברנו נעשה קטעים, נעשה דברים, ידענו שהוא לא בקו הבריאות אבל שהוא בסדר, תמיד היה אופטימי, והפער הזה בין כל עם ישראל שרואה את הסדרה את שמש, וזה רץ בשידורים חוזרים כל כך הרבה שנים, אנשים רואים את זבולון המצחיק וזבולון התמים. הפער הזה בין זבולון השמח שעושה טוב לכל עם ישראל ופתאום ההר שזה שמקום מקום נוחת עלינו זה קשה, לא יודע אם אפשר להגיד מילים של נחמה, אבל משאיר מורשת של שמחה, אור ואופטימיות".

"דיברנו עליו שלא משנה באיזה שלב בחיים תמיד היה אופטימי ושמח. מכיר אותו לאחר שסיים בית ספר למשחק, בעיני היה דני דה ויטו הישראלי, תמיד דיבר על הפריפריה, המקום שהוא בא ממנו, תמיד אמר שהוא מייצג את הפריפריה ואת האנשים, וקשה לי שאני מדבר עליו בלשון עבר".

חברו של זבולון ספד לו: "שמעון היה חבר הכי טוב של מכיתה ז', אדם שעזר להרבה אנשים, הדבר היחיד שעניין אותו זה איך לעזור, היה כובש אנשים, איך לקדם, איך לעזור, הוא אפילו לא רצה לספר שהוא חולה כדי לא לצער את חברים שלו".