״מה שאני רוצה זה מעמד גבוה, לטוס הרבה, לראות עולם יפה״: מועדון הנוסע המתמיד ו-FLY CARD יוצא בקמפיין לתוכנית המועדון החדשה שהושקה ב-1 בספטמבר. הקמפיין החדש, בכיכובם של מארינה מקסימיליאן, אביב אלוש ורותם כהן, מגיעה על רקע אחד מהשינויים הגדולים ביותר שנעשו בשנים האחרונות בתוכנית מועדון הנוסע המתמיד, במהלכו לקוחות המועדון ייהנו משורה של הטבות ושיפורים, שיהפכו את תוכנית מועדון הנוסע המתמיד לאחת מהתוכניות המובילות בעולם. 

לילך בן-ארצי לוי, סמנכ״לית השיווק של המועדון ו-FLY CARD: ״היה חשוב לנו לבנות תוכנית נאמנות שתעמוד בשורה אחת עם התוכניות המובילות בעולם. נעזרנו ביועצים בינלאומיים, עשינו שימוש באנליזה מתקדמת ונפגשנו עם לקוחות במטרה להבין כיצד אנחנו יכולים לשפר את התוכניות ובאמת להעניק יותר. הקמפיין החדש בכיכובם של מארינה מקסימליאן, אביב אלוש ורותם כהן מביא למסך את הבשורות של התוכנית החדשה. טיסה נעימה!״. 

הפרסומת נפתחת ביציאה ממונית וכניסה לטרמינל בנתב"ג. אביב אלוש ברקע, צופה לניו יורק, ובמקביל מארינה בפריז. ברקע, מתנגן השיר ״מה שאני רוצה זה לקום בבוקר, בפריז עם דרינק ומאפה״. לאחר מכן רותם כהן מגיע לשדה ללאונג', וברקע ״מה שאני רוצה זה שדרוג בנוח, לשבת בטרקלין עם כוס קפה״, וכך הפרסומת ממשיכה ובעצם מספרת על השדרוגים וההטבות שלקוחות מועדון הנוסע המתמיד נהנים מהם בתוכנית החדשה. 

הקמפיין החדש כולל כאמור פרסום בטלוויזיה ושילוט חוצות שהתחילו כטיזר "בקרוב תעלה תוכנית חדשה" עם סאונד הסדרה האייקונית "מסודרים", ובכך גרם לצופים לחשוב שסדרת טלוויזיה חדשה עומדת לעלות למסכים. במקביל כולל הקמפיין פרסום ברדיו, בדיגיטל וברשתות החברתיות. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום Peach- Content we like.