המוזיקאי והזמר אלעד קרן, שבין היתר היה חבר בלהקת "היהודים", עורך הערב (רביעי) אירוע מיוחד לכבוד חודש המודעות לסרטן הדם עם: אמיר דדון, גיא ויהל, קרולינה וג'נגו. הם יביאו לבמה את מיטב הלהיטים שלהם, ויכול להיות שאף יפתיעו בשילובים ביניהם שלא שמעתם עדיין.

מחממת מנועים: כך נראות ההכנות למופע של נועה קירל בפארק הירקון
נתגעגע לפרידמן? מירי נבו פתחה את אולפן ליגת האלופות

לפני שהאמנים יעלו לבמה, אלעד יפתח את הערב עם הסבר קצר על סרטן הדם, כדי להגביר את המודעות למחלה. במהלך הערב, אלעד גם יבצע שיר חדש שלו, "דברים משתנים", ויספר על ספרו החדש, "סקס, סמים ומחלות קשות". חלק מהכנסות מההופעה ייתרמו לעמותת 'חליל האור', הבית לחולי סרטן הדם. 

קרן חשף כי בגיל 38 אובחנה עם מחלת לוקמיה אלימה במיוחד. בשש השנים הראשונות הוא חי חיים לא בריאים, הכוללים צריכת סמים ואלכוהול - וכשהכיר את בת זוגו המצב החמיר עוד יותר. בשיחה עם איריס קול ב-103fm, הוא סיפר על המחלה, התהליך הנפשי שעבר - והסוף הטוב, שממנו יצא שיר מרגש.

הוא שיתף על הרגע בו גילה על המחלה הנוראית: "אני עבדתי בהייטק, ומרבית העבודה שלי הייתה תלויה בטיסות, ואז באחת היטסות בהודו הייתה לי איזו דלקת גרון, קראתי לך איזה רופא שם והוא נתן לי אנטיביוטיקה, כשחזרתי לארץ הרופא אמר לי אני שם לב ששש שנים לא עשית בדיקות דם, ועשיתי. מהר מאוד הוא התקשר אליי שמשהו לא תקין. הרופאה שנשלחתי אליה אמרה לי 'יש לך או לוקמיה או איידס', הייתי בטוח שיש לי איידס. ואז גילו שיש לי לוקמיה".

הוא סיפר: "אני עברתי כימו אגרסיבי מאוד, ואיך שהתחלתי להתאושש ממנו, אני והאימא של הבת שלי נפרדנו, ואז היא הביאה את הבת שלי משתעלת, קיבלתי ממנה דלקת ריאות. הייתי 40 קילו, רועד ומזיע. אני ראיתי את הסוף, וממש ברגע זה באה אליי הרופאה וסיפרה לי על תרופה שאני הראשון שניסה אותה, התחלתי לקחת אותה בכדורים, תוך זמן מאוד קצר השתחררתי הביתה, כשאני מרגיש ממש טוב".

בהמשך, חשף: "ארגנתי מופע מאוד מכובד, יש לי איזה שיר שכתבתי למישהי שתחזור אליי, הוא היה מאוד ילדותי, אז לקחתי את ג'נגו והוא עשה מזה בונבוניירה, ואני מבצע את זה לראשונה במופע הזה".