לפני כמה שנים, הצטרכה עדייה גרין לארוז מזוודות במהירות. היא לא ידעה לאן היא הולכת. לא ידעה איך בכלל היא מארגנת שוב את חייה ולא ידעה אם יהיה לה מספיק כסף. להפתעתה, אף אחד מחבריה לא עזר, כי גם הם התמודדו קשיים משלהם. כך היא הבינה שאף אחד לא באמת רואה מחוץ לקופסא שלו.

כולם מנסים לדאוג לעצמם. ולא רק שהבעיות האישיות של כולנו רוב הזמן לא באמת נפתרות אלא הדבר רק מחריף עם השנים. והבעיות רק מחליפות צורה. בנוסף חוותה גרין בדידות עמוקה במשפחתה, שהייתה מפורקת לרסיסים מאז היותה ילדה צעירה והדבר היווה לה את המנוע להגשמה והוא לחבר בין אנשים ולהוציא מהם את הפוטנציאל הגדול הטמון בהם.

לדבריה: "ואז, בשיא המשבר, כאשר כלו כל הקיצים, הבנתי דבר מאד גדול שלבד לגמרי אי אפשר, שאני צריכה את האחרים והם אותי, ושכולנו צריכים ומשפיעים על כולנו. ממקום של עוצמה. לא חולשה. והחלטתי להקים רשת ביטחון ומשפחה חברתית הקמתי קבוצת גרעין...מעגל של אנשים".

הפתרון הוא מיזם מעגלי שפ"ע מחברים (שפע- שיתוף פעולה עכשיו) שמטרתו היא ליצור גרעיני קהילות מקומיות שמבוססות על עזרה הדדית ושיתופי פעולה בקהילה בין יחידים ובין קבוצות שונות, גם במבנה העירוני, ולתת מימוש פרקטי לערבות ההדדית, ולהחזיר את העוצמה של היחד לכלל ישראל. לדבריה: "אנחנו מעוררים באנשים את החוויה של עוצמת היחד. של כולנו משפחה אחת. וכולנו דואגים אחד לשני כמו שמשפחה אמורה להיראות".

מטרה חשובה נוספת של מעגלי שפ"ע היא לפתח ולעורר מנהיגות חברתית אצל אחרים. בחודש האחרון עוד ועוד אנשים מצטרפים לימי הכשרת מנחים של מעגלי שפע - ואהבת..על מנת לפתוח מעגל בסביבת שכונתם. כרגע, בשל המצב הנתון במדינה, שולבו במעגל כלים להתמודדות עם פוסט טראומה. ספרה של עדיה עדי גרין, " סודות מארץ השפע" יראה אור בקרוב.