עיתונאי "הארץ", חיים לוינסון, טען הערב (שבת) כי הותקף על ידי בלש בכניסה לאצטדיון הכדורגל "טדי" בירושלים. 

"מגיע לטדי באיחור מפגוש את העיתונות. רואה שוטר משתולל על אזרחי משתולל ומרביץ. תראו אותו קירח באמצע נותן אגרופים. מצלם אותו, מצלם אותו קופץ עלי, חונק אותי שלא יכולתי לנשום, לקח לי את משקפיים והטיח אותם בשער. שבר את המשקפיים והעדשות(יש לי צילינדר) בשווי 2,000 שקל. ומה באתי לראות כדורגל", טען לוינסון. 

מהמשטרה נמסר כי "במהלך משחק הכדורגל הערב באצטדיון טדי בירושלים, פקחי עירייה ניסו להיכנס ליציע אוהדים לטובת אכיפת תקנות איסור עישון באצטדיון. הפקחים נתקלו באוהדים שמנעו זאת מהם בכח והכשילו את ביצוע האכיפה. בעקבות כך, הוקפצו כוחות משטרה לסייע לפקחים באכיפה, ובמהלך ההתרחשות נאלצו השוטרים להשתמש בכח לאחר שנחסמו ושהותקפו באגרופים וביריקות ע״י קומץ אוהדים. כתוצאה מתקיפת השוטרים במקום, שוטר אחד נפגע בעינו". 

"בעקבות כך, נעצר חשוד אחד בחשד לתקיפת שוטרים, ושלושה אוהדים נוספים שהתפרעו הורחקו בגין הפרת הסדר. לצד התנהלות פסולה זו של מספר אוהדים אלימים, התברר כי במהלך ההתרחשות נפגע אחד מהאוהדים שהיה בסמוך, לא היה מעורב במקרה זה, תיעד את ההתרחשות ומשקפיו נשברו, זאת כתוצאה משימוש בכח של בלש משטרה כלפיו. ההתנהלות במקרה זה תיבדק ותטופל בהתאם", נמסר. 

מקבוצת הפועל ירושלים נמסר בתגובה: "אלימות מופרעת של ״שומרי החוק״. אוהדים שרק רוצים להנות מכדורגל חוטפים מכות, גם חיילים שחזרו מחודשים במלחמה. מהומת אלוהים נמשכת. ועל מה, סיגריה ביציע? השתגעתם?"