העובדה ש"גולסטאר" רצה כבר 12 עונות היא הוכחה שרבים אוהבים לצפות בג’ובאני רוסו מנשק על השפתיים את שייע, ואת אלעד הגמד נאבק עם אצבעות רגליו של ענק יווני. המבקר, למרבה צערו, משתייך לכרותי האונה שפשוט לא יכולים לשאת את "גולסטאר".

לאחר המתקפה על ישראל: בן אנד ג'ריס ספגו מכה שלא ציפו לה
הצרפתים בהלם: האם הם עומדים לאבד את אחד מסמלי המדינה?

אני לא מכיר אף אחד שצופה ב"גולסטאר". יש הרבה כאלה שכן צופים ונהנים, זה ברור, הרי הסדרה רצה כבר 12 עונות, ואני בשום אופן לא מנסה להגדיר, נגיד, קבוצת אנשים שכן צופה וכן נהנית - הבעיה היא אצלי. אני משתייך כנראה לכרותי האונה שפשוט לא מסוגלים לצפות ב"גולסטאר".

אולי אני צריך לפנות לרופא בעניין הזה. אולי יש כדורים שיגרמו לי ליהנות מהמראה הכל כך מענג של ג'ובאני רוסו מנשק את שייע על השפתיים. מהקסם שמעורר ברלד (מי אכל לו את הדיאטה הכל כך מפורסמת?) המרייר וצורח. מהתחכום של ג'קי ואלירז. הרי כל כך הרבה אנשים צופים ביופי הזה, למשל של אלעד הגמד הנאבק עם אצבעות רגליו של ענק יווני שואג בשם הרקולס, ומתענגים על כל שנייה, אז למה אני לא מצליח? למה אני מרגיש רצון לברוח מהבית לרחוב ולהתחיל לרוץ כמו פורסט גאמפ לצדה השני של היבשת? במה חטאתי שהוטלה עליי הקללה הזאת?
סבתא שלי המנוחה הייתה אומרת תמיד שאסור אף פעם לאבד תקווה.

היא כנראה צדקה. אולי מדענים שוקדים ברגעים אלה ממש על כדור נגד בחילה מהדאחקות המאולצות של ג'ובאני רוסו למשל. אולי יום אחד תימצא התרופה לכרותי האונה כמוני ובמקום להחמיץ פנים מול המסך נוכל לשבת ולהתענג על גמד שנוגח בברך של ענק.

כי דע לך, קורא נכבד, לא פשוט להיות מודר מתוכנית נפלאה כל כך כמו “גולסטאר", ועל הדרך לא להיות מסוגל לצפות גם בדקה אחת של "כוכב נולד", כוכב נופל, "רוקדים עם כוכבים", לרקוד עם המיליון וכאלה. כל כך עצוב ובודד לחיות ככה.