במותג הבירות הפופולרי TUBORG (טובורג), חיפשו דרך להעניק לצרכנים דרך כיפית וחווייתית במיוחד, לצפות בהופעות הטובות ביותר בישראל באופן הנוח והמהנה ביותר ומצאו פתרון יצירתי. טובורג חברה לחברת ההפקות TOMIX וליוצר התוכן המצליח דימה XR וביחד הקימו בהאנגר 11 את מתחם "הסלון של טובורג- REDring". הסלון האדיר הוקם בלב ההאנגר 11 ובו יוכלו חבורות של שישה אנשים לצפות בהופעה הכי חמה בארץ מהמיקום הכי טוב שאפשר.

מלבד מיקום ונוחות אולטימטיביים, האורחים שיזכו לבלות במתחם, כאורחים של המותג וללא עלות, יוכלו ליהנות גם מבירת לאגר ואוכל חופשי, כמו גם הפתעות נוספות ותוכן שנשמרים בסוד. על מנת ליהנות מהאירוח בסלון עם עוד חמישה חברים או חברות, על המתעניינים והמתעניינות להיכנס לעמודים של TUBORG בפייסבוק או באינסטגרם, ולנמק מדוע דווקא להם מגיע לזכות בחוויה של פעם בחיים. 

במסגרת הפעילות, כשבוע לפני כל מופע, יעלה פוסט ייעודי בעמודי הסושיאל של המותג, שם תינתן לקהל הזדמנות לזכות בפרס השווה. הצרכנים יצטרכו לשכנע למה להם מגיע לזכות ולפני כל מופע כזה, ייבחר זוכה אחד שיוכל להזמין חמישה מחבריו למתחם ה-REDring המפנק של בירה TUBORG. 

המופעים הקרובים המשתתפים בפעילות הם:

·         הדג נחש מאחרים את נוגה ארז ודודו טסה – 18.4

·         פסטיבל ג'נסיס בגלבוע – 23-25.5

·         עטר מיינר – 20.6