הזמרת האמריקאית ביונסה הודיעה היום (חמישי) כי היא רכשה את חלקה במותג "טופשופ", באמצעותו היא מוכרת את ליין הספורט שלה, "אייבי פארק", ועזבה את המותג הפופולרי. המהלך התרחש בעקבות ההאשמות בגין הטרדות מיניות והתבטאויות גזעניות, שהופנו כנגד סר פיליפ גרין, הבעלים המיליארדר והיהודי של התאגיד המצליח.



מנהלי המותג פרסמו הודעה לעיתונות, בה כתבו כי "לאחר דיונים של כמעט שנה, רכשה "פארקווד" של ביונסה מאה אחוזים מהמותג" והוסיפו כי "'טופשופ' ימלאו את כל ההזמנות הקיימות״. בעצם הרכישה, מחצית מהאחוזים, שהיו בידי 'טופשופ', נקנו על ידי הזמרת.



לא ידוע כמה שילמה החברה של ביונסה עבור החלק של  גרין, אבל ההצהרה גרמה למעריצי הזמרת לשמוח מאחר והם הביעו תרעומת לנוכח ההאשמות שהופנו כאמור, כלפי הבעלים, והפצירו באלילתם לנקוט בצעדים.



שיתוף הפעולה המוצלח בין הזמרת לתאגיד היה מוצלח והניב רווחים יפים. ביונסה אמרה בעבר כי ״תמיד אהבתי את 'טופשופ', גם את האופנה וגם את החשיבה המתקדמת של החברה. המטרה שלי בליין הזה היא לבדוק את גבולות הלבוש האתלטי״.



גרין מצידו מכחיש את כל ההאשמות נגדו. בחודש שעבר הוא פרסם תגובה לפרסומים: "אני לא מתכוון להתייחס לדברים שקרו בבית המשפט. ככל שעולות טענות על הטרדה מינית או גזענית – אני מכחיש אותן לחלוטין. לפעמים בארגונים גדולים מתקבלות תלונות של עובדים. חלק מהמקרים הללו יושבו בהסכמת כל הצדדים והיועצים המשפטיים שלהם. מדובר בהסכמים חסויים ולכן לא ניתן להגיב עליהם".