אמש פורסם בחדשות ערוץ 2 כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לכאורה פעל על מנת לקדם אייטם באתר "וואלה" שחושף כי אשתו של נפתלי בנט עבדה בעבר במסדה לא כשרה. טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו לפרסום בתוכניתם ב-Eco99fm: "אתמול בחדשות פרסם עמית סגל מתוך החקירה של אלוביץ' פרטים מדהימים, ופרט אחד חשוב שאומר אלוביץ' כי נתניהו ביקש שב'וואלה' יהיה אייטם על כך שגילת בנט, אשתו של נפתלי בנט, עבדה בעבר בהכנת קינוחים במסעדה לא כשרה. כשאתם שומעים אייטם כזה האם אתם מבינים מה נמכה, אתם מבינים את הרמה הגבוהה הזאת של השחיתות, לכאורה, שנתניהו מנסה ומצליח לעשות? הכל עומד למכירה, הוא ביקש להזמין אייטם בכלי תקשורת שעוסק ברכילות על אשתו של יריב פוליטי שלו. גם אם הוא לא ייפול על זה, איך אפשר להצביע לו אחרי זה?".



טל: "זה תת רמה שאי אפשר לדמיין בכלל. מיד צייץ אחרי זה נפתלי בנט, מגן על אשתו ובצדק. 'תתנצל, לא בפניי אלא בפני אשתי',



אביעד: "נאום כזה בנטי. 'התחתנתי עם אשה מבית חילוני וערכי, יחד הקמנו בית ציוני דתי נפלא'. אני אוהב את זה שרק כשזה נוגע לאשתו הוא מכיר בזה שגם חילונים הם ערכיים'. אחרי זה כתב לו יאיר נתניהו ששרה נתניהו מושמצת שנים. שזה אגב נכון'".



טל: "יאיר נתניהו כתב משהו בסגנון 'מרגע שעזבת את הלשכה אתה כל הזמן מתדרך עיתונאים נגד שרה נתניהו'. התחיל מין גל כזה בלילה שבו עיתונאים שונים הצהירו שמעולם בנט לא תדרך אותם נגד שרה נתניהו".



אביעד: "גם שרה נתניהו מעורבת בדברים שאשתו של בנט לחלוטין לא מעורבת בהם. לכאורה בניהול המדינה שבן זוגה משחית על ימין ועל שמאל. גילת בנט למיטב ידיעתי לא מעורבת בשום דבר שקשור למשרד החינוך. הכינה קינוחים במסעדות לא כשרות - איזו השמצה! למרות שאי אפשר שלא להביט בזוג הזה ולהגיד 'לא פלא שבנט הוא קצת קובבה, אם במקרר יש תמיד קרוקומבוש וגבינת פירורים'. חוזר הביתה והיא אומרת לו 'בדיוק הכנתי טריקולד', למה שלא נשב לאכול'".



להאזנה לקטע המלא באתר Eco99fm


טל: "אנשים שהם בעסקי העוגות, זה לא רק שיש את העוגה אצלם בבית. יש המון ניסיונות ופיתוחים. תחשוב איזה בית מדהים".



אביעד: "אתה חושב על בית הקינוחים הזה, ממש כמו עמי ותמי. יחסית לבית שיש במקרר איזה מילפיי, הוא 'סלים' יחסית".



yל: "יכול להיות שבגלל השפע של המתוק הוא טורח לייחצן את עצמו מבעיר טונה בקופסאות שימורים, בכל מיני טיולים שהוא גורר את הילדים אליהם. כמו בצבא, שהוא מבעיר את זה עם הניר טואלט למעלה - זה הכי טעים שיש".



אביעד: "לא היה כלום בבית עד שהיא נכנסה לעולם הקינוחים. פעם אחת היא אמרה לו 'תכין קינוח' אז הוא לקח קופסה של אפרסקים משומרים והבעיר גם אותה. כי זה כנראה שיטת הבישול היחידה שהוא מכיר. אתה מכיר אוכל שהוא לא עם נייר טואלט בוער? גם כשאתה מחמם שניצל מוכן, למה אתה עוטף אותו בנייר טואלט ומבעיר אותו? למה קנינו מיקרוגל?!".



טל: "זה נחמד, לא הייתי מודע לצד הזה של גילת בנט הערכית והציונית עם העוגות".





אביעד: "שתעשה ליין. יש לי פרסומת בשבילה 'עוגת הבית היהודי'".



טל: "עוגילת! לא עוגת הבית היהודי".



אביעד: "'עוגת הבית היהודי' זה ענק. שכתוב בגדול 'עוגת הבית' וליד זה 'היהודי' פתח סוגריים, סגור סוגריים".



טל: "מאן, אתה כל כך אייטיז".



אביעד: "לא כי עוגילת זה מה זה עכשווי".



טל: "זה מותג על. אתה קורא למותג 'עוגילת', אבל לעוגות עצמן אתה קורא על שמות חברי הבית היהודי".