בסוף השבוע האחרון פורסמו בחברת החדשות עדויות נוספות מתוך חקירתו של שאול אלוביץ', החשוד בשוחד בתיק 4000. טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו לפרסומים בתוכניתם ב-Eco99fm: "גילויים מאוד מכוערים פורסמו במהלך סוף השבוע, הרבה ציטוטים מאוד מכוערים מטעם האלוביצ'ים".



אביעד: "כן, יש שם גם רעיה דוחה. חבל אבל אם בסוף זו תהפוך להיות 'פרשת אלוביץ'', כי המדינה צריכה שזה יפיל את ביבי".



טל: "המפתח הוא בתמורה. אם יצליחו רק להוכיח את התמורה, אז הסיפור סגור עד כמה שזה נראה. בשביל זה כל ההצטיידות בניר חפץ ופילבר, כל האנשים שהיו צריכים לשבת בעצמם מאוחרי סורג ובריח, שמחלנו להם קולקטיבית כדי המטרה הגדולה יותר".



אביעד: "ניר חפץ, כל כך הרבה שנים הוא בתקשורת, אז אולי תצמח איזו תועלת מהאיש המבחיל הזה. שזה יהיה שווה את זה".





טל: "בציטוטים שהתפרסמו אלוביץ' נוזף במנכ"ל 'וואלה' אילן ישועה: 'אם היית חכם, מערכת וואלה הייתה מנוהלת על ידי אנשים כמו ניר חפץ ב'ידיעות האחרונות'. נוני מוזס יודע למנות אנשים שיודעים מה לעשות מבלי שיגידו להם - אתה לא יודע!' אלוביץ' אמר 'אני פיטרתי את ארדן, אני שר התקשורת', הרי ארדן היה שר התקשורת עד שעבר להיות השר לשקרים עצמיים או איזשהו תפקיד שהוא לא מכהן בו כרגע. וכמובן ההתייחסות לכחלון כ'הערבי', שזה עוד פן גזעני מכוער של הפרשה הזו, בכל חומרי החקירה נכתב שהוא קרא לכחלון 'הערבי', הוא מאוד כעס עליו כי הוא הרס את השוק לטענתו".



אביעד: "ועל רעיית ראש הממשלה, לפי הציטוט, אך ורק לפי הדיווחים, אמר אלוביץ' ש'היא מטורפת כמעט כמו הבן שלה', שזה היפוך של מה שנהוג לכאורה אצל אנשים מאוד מסויימים לחשוב. אני בטוח שיש אנשים, שהם לא אני, שהיו מנסחים את המשפט, 'הוא מטורף כמו האמא שלו', אבל למעשה האחרים מנסחים את המשפט הזה, 'היא מטורפת כמעט כמו הבן שלה', שזה דבר מדהים'".



טל: "זה מטורף שאלוביץ' מתייחס לטירופו, לכאורה, של יאיר נתניהו - איך הוא יודע? באיזה אינטראקציה איתו הוא נמצא?".



אביעד: "לפי מה שאני הבנתי כל המשפחה ערכה את 'וואלה'. יאיר נתניהו לא מבקש אייטמים על עצמו, זה היה לפני שהוא הפך לאחד המוחות השפויים והחשובים ביותר בעולם המדיה החברתית בישראל. אם במקרה אתם צריכים דעה נבונה, שפויה וטובה, או לחליפין לינק לאתר 'מידה' ואתם לא רוצים להיכנס אליו בעצמכם - שווה לכם לעקוב. היה גם איזה מונולוג בנושא וי כחול".



שאול אלוביץ', בנימין ושרה נתניהו. פלאש 90
שאול אלוביץ', בנימין ושרה נתניהו. פלאש 90



טל: "חבל שאתה מזלזל. הוא אדם עובד כמנהל הדיגיטל של אותו אתר, או של 'שורת הדין', אחד הארגונים האלו שעסוקים בתקשורת אובייקטיבית בעיקר. זה אדם חרוץ, שהולך לעבודה, חוזר לערב מותש, רק כדי להתכונן ליום עבודה מתיש אחר'".



אביעד: "ועדיין יש לו זמן לאהוב את המדינה, ולא כמו השמאלנים האלו מתל אביב שרק מממנים את כל מה שסביבם אבל הם כלום אחד גדול".



טל: "אתמול, זה כבר עזב את גבולות הטון במטורף, נקרא לזה, מתוך הציטוטים. גם אי אמירת אמת בצורה הבסיסית, אתמול הוא פרסם איזה סטטוס, 'אתם יודעים איפה אין פיגועים? באיסלנד ויפן, במקרה גם אין שם אוכלוסיה מוסלמית'. לא נכון ולא נכון. גם באיסלנד יש לא מעט מוסלמים וגם ביפן יש לא המון מוסלמים, וביפן קרה אחד הפיגועים המכוננים בתולדות הטרור, שהרעילו שם בגז את נוסעי הרכבת התחתית ומותם שם לא מעט אנשים. אז יש מוסלמים, יש פיגועים, ואת הפיגוע הזה ביצעו אגב לא מוסלמים. אבל לא מפריע לו שום דבר פשוט לכתוב דברים ואז כותבים לו 'וואלה צודק', 'טוב שיש גבר אחד שאומר את האמת במדינה הזאת'".



אביעד: "כי מה הוא למד בבית שלו, שאם תגיד מספיק פעמים, תחזור עליהם מספיק פעמים, בטון מפחיד כזה של מצב חירום, בוחריך יישארו איתך ויבחרו בך פעם אחר פעם. מעבר לזה שהוא הבן של אמא שלו, הוא גם הבן של אבא שלו, וזה מה שהופך אותו למסוכן משניהם".