לא רק כוכבת ריאליטי שירה: הזמרת רז שמואלי פרצה בסערה לחיינו עם הופעה בלתי נשכחת בתוכנית "דה וויס" והיום היא כבר עם אלבום שני ועם סינגל חדש מתוכו, "על מה אתה כועס" שמו, הכולל גם קליפ מסקרן במיוחד. איריס קול שוחחה איתה בתוכניתה ברדיו 103FM על אהבות ופרידות, על כתיבה והפקה, על היתקעות והישרדות ועוד.



"רציתי להעביר תחושה של פאסיביות שחוויתי בשנים האחרונות במערכת היחסים שלי", התוודתה שמואלי. "ההצפה הרגשית שאנחנו חווים בתוך מערכת יחסים יכולים לפעמים לנהל אותה". קול ביקשה לדעת עוד על אותה מערכת יחסים תובענית או אולי טובענית, ושמואלי חשפה: "הייתי בעיקר מבוהלת מעצמי, משהו ביצר ההישרדותי שלי היה קצת רדום".





הקליפ כולל חדר בו יושבים בני זוג ושותקים. לאט לאט החדר מתמלא במים עד התקרה, מה שמדמה את השתיקה והחנק במערכת יחסים שפשוט לא מצליחה לתפקד כראוי. "השתיקה היא לפעמים פיל לבן בחדר," הסבירה שמואלי וסיפרה שאת החדר הזה בנה לא אחר מאשר אביה. "אנחנו בונים מגיל מאוד צעיר ביחד, לקחנו את הפרויקט הזה כסוג של תרפיה מהחיים".



האם יש שוני בין כתיבת אלבום הבכורה לבין האלבום השני, במיוחד לאחר כמה שנים טובות?
"התהליך היה ממש שונה מחוויית הכתיבה של האלבום הראשון, הרגשתי שאני צריכה להתמסר לעצמי. היו לי הרבה שאלות לגבי עצמי ומה אני עושה ובתקופה הזו פשוט כתבתי. אני מרגישה שעברתי תהליך אישי מאוד מעמיק ומרגש".