בזמן שנתניהו יכול לחגוג הצלחה נוספת במערכת הבחירות ויישב בכיסא ראש הממשלה תקופה נוספת, היו כאלו שנאלצו להמתין במתח לתוצאות האמת המתפרסמות הבוקר.



בזמן שכל הזרקורים הופנו לבחירות הארציות לכנסת ישראל המתח האמיתי היה בבחירות של מעריב אונליין והנה אנו גאים להציג את הזוכים הגדולים של בחירות 2019 בקטגוריות התרבות המובילות. בתום מירוץ צמוד עד אחרון הקולות, מי שזכה בתור מנחה הריאליטי המוביל של ישראל הוא גיא זו-ארץ שגרף 25% מהקולות. אחוז בודד בלבד מעל המועמד הוותיק ארז טל שהשיג 24%.



השותפות בין אסי עזר ורותם סלע הוכיחה את עצמה עם 36% - 18 לכל אחד, מה שהציב אותם במקום השלישי והשאיר את הזוג הבלתי נפרד צמוד אחד לשני לא רק על המרקע. את הרשימה סגרו קורין גדעון ולירון ויצמן.



ערוץ הטלוויזיה המועדף על אזרחי ישראל בפער גדול הוא 'קשת 12' עם 41% כאשר כאן 11 מפתיע עם התברגות במקום השני בעזרת 33%. רשת 13 מאכזב עם 26%. בגזרת התוכניות האהובות חתונה ממבט ראשון מביסה ללא תנאי את יריבותיה לתחום עם 69% כאשר דייט ראשון, דייט בחשיכה ולאהוב את אנה מתחלקים בשאריות שהשאירה להם. בגזרת הדרמה יש לנו.. ובכן - דרמה! 38% ל"בשבילה גיבורים עפים" מול 38% לפאודה. שיוויון היסטורי והיסטרי.



ההפתעה של הבחירות נרשמה באגף הזמרים עדן בן זקן ועומר אדם מצאו עצמם במקומות האחרונים, כאשר נטע ברזילי הגיעה רק למקום השלישי עם 25%. במקום השני נמצאים סטטיק ובן אל עם 27%. ומי נשאר כדי לגרוף את המקום הראשון? אייל גולן עם 29%.




 
 
 

 

 


אייל גולן יכול גם לשקול מעבר לפוליטיקה לאחר שנבחר על ידי קוראי מעריב למועמד המועדף לתפקיד שר התרבות והספורט לפני אייל ברקוביץ ונטע אלחמיסטר. סטטיק ובן אל הפסידו גם בבחירות לממשלת הסלבס כאשר לתפקיד שר הביטחון בחרו קוראי מעריב בניקול ראידמן ואופירה אסייג, שסיימה במקום השני.



אסי עזר שנכשל בקרב על מנחה הריאליטי יוכל להתנחם בתפקיד שר הקליטה והעלייה של מעריב אונליין כאשר הוא מותיר מאחור את שיר אלמליח וקורל סימנוביץ. שרת החינוך של ממשלת הסלבס היא אביבית בר זוהר, לפני דנה זרמון ופארוק.



ומי המועמד המוביל לתפקיד ראש הממשלה הבא? רותם סלע במקום השלישי, גל גדות במקום השני ובמקום הראשון? קבלו את המנצח הגדול של בחירות 2019. לאחר הניצחון בקרב על מנחה הריאליטי גיא זו-ארץ גורף את התואר גם בקטגוריה הזאת. ביבי, מאחוריך!