האם מדונה תגיע לאירווזיון? הפילנתרופ סילבן אדמס הודיע היום (שני) כי ביום רביעי הקרוב, לפנות בוקר, צפוי לנחות מטוסו הפרטי כשעליו נמצאת מדונה מלווה באנשי ציוותה. עם זאת, יום לפני תחילת אירועי האירוויזיון, החוזה עם בין הפקת התחרות לזמרת לא נחתם רשמית. בשלב זה לא ברור מאיזו סיבה חתימת החוזה עם הזמרת הבינלאומית נדחה עד הרגע האחרון, שכן הפרסומים בדבר הגעתה לישראל החלו כבר לפני למעלה מחודש.



בהודעתו אמר אדמס: "זהו כבוד גדול עבורי לארח את מדונה בישראל. האירוויזיון המתקיים בתל אביב מהווה את תחרות המוזיקה הגדולה והחשובה בעולם ואני נרגש כי מדונה תהיה הפנים של האירוויזיון ותוסיף מנות גדושות של רייטינג, עניין והתרגשות למה שאני מקווה שיהיה אירוע האירוויזיון המוצלח ביותר שהיה עד היום. האירוויזיון מאגד מדינות, תרבויות, סובלנות וחברות באמצעות מוזיקה וישראל היא הבית המושלם לאירוח התחרות ולקידום ערכים אלו. אני מאמין שכל תושבי ישראל מצטרפים לברכות שלי ומקדמים באהבה את פניה של מדונה."



המיליארדר סילבן אדמס מבטיח: "מדונה תנחת בישראל ביום רביעי"

על פי הודעתו של המיליארדר, מדונה תגיע בראש משלחת גדולה המונה 135 חברי צוות בתוכם 40 אנשי מקהלה, אליהם יתלווה הראפר הנודע קואבו שיצטרף לביצוע של אחד מהשירים שתשיר מדונה מהאלבום החדש, 25 רקדנים מקצוענים שילוו את הופעת הזמרת על הבמה ועשרות אנשי צוות האמונים על הכוראוגרפיה, הבימוי, התאורה, הווידאו ארט והאנימציה אשר ייקחו חלק בהקמת מופע מרהיב במסגרת האירוויזיון.



דניאל בנעים, מייסד ומנכ"ל "קבוצת קומטק", המפיקה ומנהלת עבור סילבן אדמס את ביקורה של מדונה בישראל יחד עם אנשי התאגיד, הדגיש כי "מדובר בהפקה מאוד מורכבת עם דרישות וסטנדרטים גבוהים כפי שנהוג באירוח אמנים בינלאומיים. מדונה היא זמרת מאוד מקצועית מן השורה הראשונה שמשלבת בהופעותיה אלמנטים טכניים שמצריכים מקצועיות גבוהה ושילוב הופעתה של מדונה בבמת האירוויזיון שלא נבנתה עבורה במקור, מצריכה התאמות לוגיסטיות גדולות ותיאומים עם המעצבים והמפיקים של ה- EBU ותאגיד השידור כאן".