הסערה לא שככה: חבר להקת "כוורת" המיתולוגית, גידי גוב, התייחס הבוקר (שני) לראשונה לדבריו של אפרים שמיר, חבר עבר אחר הרכב, בהם רמז לאחר הידיעה על מותה של נחמה ריבלין כי היה מעדיף לראות במקומה את אשת ראש הממשלה. גוב התראיין בתוכניתו של ניב רסקין, "חדשות הבוקר", ואמר: "אפרים זה... זו דרכו. לא חשבתי על זה הרבה. זה נאמר באיזו רוח שאולי זה לא... אני לא מאחל לאף אחד, חלילה, למות, לאף אדם".



שמיר, שידוע בהתבטאויותיו השנויות במחלוקת, פרסם בעקבות הידיעה על מותה של נחמה ריבלין, פוסט שעורר סערה גדולה ברשת: "למה לא שרה", כאשר מדבריו עולה, מן הסתם, התייחסות לרעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו. אביב גפן, שסלד מהאמירה הקיצונית הגיב לדברים בציוץ משלו וכתב: "אפרים שמיר, הדבורה הפחות מוצלחת בכוורת", כשהוא מתייחס כמובן לחברותו של שמיר בלהקת "כוורת". גוב התייחס בתוכנית לדבריו של גפן ואמר: "כתב מה שכתב, עזוב אותך".





כשנשאל על דעתו בנושא תוצאות הבחירות אמר גוב: "הצבעתי למפלגת העבודה. כידוע, עלינו לשישה מנדטים אדירים ששינו את פני ההיסטוריה. אין ספק שעכשיו יש איזה ייאוש קטן, כי הלכת מלא תקווה, כמו עם הטנא בשבועות כשהיינו ילדים והיינו נורא גאים בחולצה ובטקס. ואז הולכים ומפרקים את זה אחרי שבועיים, אז אתה מרגיש טיפה אידיוט. אני מקווה שיהיה בסדר, נצביע עוד פעם. כולם יצביעו דומה, המפלגות יתכווצו אני מניח. במקום 40 יהיה 20".




כשנשאל אם הגיל משפיע על והאם יש קושי פיזי שהוא מתמודד איתו בהופעות, אמר גוב: "האמת שכשהייתי צעיר לא עשיתי כאלה הופעות גדולות. היה את כוורת, היינו שבעה חבר'ה צעירים ופה יש חתיכת התנהלות שאני לא מכיר אותה. זו הופעה ארוכה, גדולה, אנשים עולים ואני צריך להיות מרוכז לשם שינוי".