בסקרנות ובעונג רב צפיתי במכות בפארק המים ימית בחולון, וגיליתי שרבים ממכרי נהנו באותה מידה. כבר נכתבו כאן במדור ביקורות לא מעטות על החובבנות שבה מצולמים אירועים חשובים דומים (בדרך כלל במלונות באילת אבל גם בהרצליה, וגם פארקי מים החביבים על הציבור, ואפילו בריזורטים זולים בחו"ל). על פי רוב, לא הקפיד הציבור לשמור על כללי צילום בסיסיים, הקפדה על יד יציבה, ויתור על קופצנות בבחינת תפסת מרובה לא תפסת ובמקומה השתהות על זירת חבטות אחת פרק זמן מספיק ואז מעבר לזירה אחרת, וכיו"ב דרכים לאיסוף ושימור המידע לדורות.



והנה, לאחר איסוף וניתוח החומר המצולם מהשבת שעברה בימית, ניתן לציין שקיים שיפור משמעותי באיכות המלאכה. המכות צולמו באופן חד ומקיף. גם כלי הנשק החדיש שפותח בארץ (כיסא פלסטיק) נראה במלוא תפארת שימושו וכבר נודע על עניין שמובע בסטארט־אפ בארצות אחרות.





ועל כן כדי להפיק את ההנאה המרבית לתושבי הארץ הצופים בקולנוע המשובח הזה, וגם כדי להגדיל את התועלת הנוספת לתעשיית הפלסטיק בארץ, מומלץ מאוד למדינת ישראל להמשיך להעניק את מלוא התמיכה ליוצרים הפוטנציאליים: כלומר להורות למערכת החינוך להמשיך בדיוק בשיטת החינוך המשובחת שהיא מעניקה לתלמידיה. להמשיך לאסור על הרחקת תלמידים מכים מהכיתות, כולל אלה המכים את המורים, למען יוכלו לשפר וללטש את כישוריהם לטובת יום פקודה בבית המלון, ואף להוסיף קורסים בשיטת כע"ר (כיסא על הראש). ולהורים מומלץ להמשיך בדרכם כפי שעשו עד כה - כלומר כלום. להניח לילדיהם לגדול כפרח בר.



ואנחנו כולנו עוד נמשיך ונתברך בשפע סרטי איכות שיספקו לנו הפרחים הנהדרים הללו.