השנה היא 1989, אחרי שני אלבומים "מותק" ו"פירות אסורים" שלא הצליחו, מקליטה קורין אלאל את אלבומה השלישי "אנטארקטיקה" שמכר 20 אלף עותקים בשבועיים וזכה באלבום זהב. עידו גירנברג אירח בפודקאסט "פישטנק" ב-eco99FM את הזמרת שגילתה מה הפך אותו לאלבום שמנצח את הזמן.



את זוכרת את הרגע שאמרת "הנה זה קרה לי"?
"היה רגע הפוך, רציתי לעשות בהופעה את השיר של אהוד מנור 'בקרוב', לא הצלחתי בשום דרך, ורציתי לוותר עליו. בדרך הביתה הרצתי בראש את המילים של השיר והיה שם את המשפט 'נכון שאין לי שום סיכוי, אבל אי שם בתוך תוכי מן הרגשה שבקרוב אשוב לצמוח'. זה המשפט שנתן לי את הכח לעבוד על 'אנטארקטיקה'"





מה מקורות ההשראה באותם ימים?
כדי להבין בעצמה מה היו מקורות ההשראה, אלאל הייתה צריכה לטוס עד אמסטרדם: "לפני כמה שנים באמסטרדם בחנות ספרים, ראיתי ספרים על היפ הופ. באותו רגע קניתי את כל 11 הספרים. קראתי אחד מהם וגיליתי שבשנת 1984 הכל התחיל, שזאת אותה שנה שבה הקלטתי את 'מותק', ואז באה התובנה שכשאני התחלתי לעשות את המוזיקה שלי, התנתקתי מהעולם החיצון". 





דיג'יי אלאל

קורין אלאל מוכיחה שהיא לא מפסיקה להתפתח עם הזמן, בחמש השנים האחרונות היא מתעמקת במוזיקה האלקטרונית: "אני מתחילה ליצור טראקים ולעשות דיג'יי. עשיתי שתי הופעות בפורים, הכרתי בחורה שגם בעניין וביחד אנו עובדות על זה. הבנתי שהיה לי חור בהיפ הופ, לא ידעתי מה זה סימפולים. היום אני במקום אחר, אני אומרת ההפך - לא חושבת שיש דיג'יי בעולם שהוציא אלבומים. אני מתכוונת להשתמש בפיסות משיריי, לסמפל וליצור משהו חדש".