השחקן והמגיש קובי מחט, שנחקר באזהרה בחשד לעבירות מין שביצע, לכאורה, באישה בת 39 מאילת, התייחס להתרחשויות האחרונה בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, תחת הכותרת "יום קשוח עובר על כוחותינו".



"בשנתיים האחרונות אני ומשפחתי נמצאים תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים", כתב מחט בפתח דבריו. "בגין איומים אלה אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתי הגשתי לפני כשמונה חודשים תלונה למשטרה. למשטרה הוגש באותו מעמד הארד דיסק מלא בראיות מצולמות כתובות ומוקלטות המתעדות את העבירות המיוחסות לה, ואינן משתמעות לשני פנים. כמובן שמטעמי חשש לשיבוש חקירה לא אוכל לפרטן".



לדבריו, "בית המשפט הטיל על המטרידה צו הרחקה ושהייה במעצר בית. לצערי, כמה ימים אחרי הגשת התלונה מצידי החליטה הנאשמת לבדות תלונת שווא נגדי ולנצל ניצול ציני את הקמפיין החשוב ביותר בעשורינו, קמפין me too. תפוח רקוב אחד, שעלול לגרום לבני אדם לאבד אמון במאות תלונות של נשים וגברים אשר סבלו וסובלים באמת מהטרדות מסוג זה".



"במשך כל החודשים האחרונים, באמצעות עורך דיני, פנינו למשטרה ברצון לחשוף את החומרים המרשיעים שברשותי ולענות לכל השאלות ואתמול אכן עשינו זאת", הוסיף השחקן. "שיתפתי פעולה באופן מלא וזכיתי לחקירה הוגנת קשוחה ואנושית עד מאוד. לשמחתי, מבעוד מועד הזמנתי חופשה עם משפחתי המורחבת, אליה אני יוצא מחר וכולי תקווה שעד חזרתי, המשטרה תמצה את החקירה ואת הדין ותביא לסיומה תקופה של סיוט אמיתי לי ולמשפחתי. עד כדי כך בטוח אני בצדקתי שהגשתי תלונה בגין האיומים וההטרדות. אדם בר דעת שיודע שיש מאחוריו קופת שרצים לא היה עושה כן".


את דבריו סיים מחט באומרו כי "אין כמה אמיתות חברים. יש רק אחת. והעובדות יצאו לאור במהרה. מעריך את התמיכה ומאחל לכולכם חג אהבה שמח".