שחר סגל הייתה אחת מיחידות הסגולה שהוזמנו לערב שירה בציבור בחצר בית, בליל אוגוסט חם ולח. מבעד לאדים שכיסו את עדשות המשקפיים, וזו לא הגזמה, היא הופתעה לגלות כי מבין 30 המשתתפים, מי שכיכבה באירוע הייתה רינה מצליח.
על פי עדותה, אשת התקשורת שלטה בחומר, ביקשה שירים מסוימים והפגינה יכולת שירה ברמה גבוהה. בשלב מסוים, היא לא הייתה מרוצה מהשירים, פנתה לבחור הצעיר שהפעיל את השירים וביקשה שיחזור שני עשורים אחורה. 
האם זאת הייתה כוונת המארגנים? סגל לא בטוחה כלל: "היו שני מוזיקאים ידועים שבשלב מסוים שלפו גיטרות, היו רק שני מיקרופונים שעל אחד מהם ישבה מצליח שלא איכזבה ונתנה ביצועים טובים לשירים טובים. אני לא אזרוק עכשיו שמות אך היה אדם אחד שהוזמן כדי להוביל את ערב השירה בציבור, שהיה אמור לשבת עם המיקרופון אך התפקיד נגזל ממנו".


טל, ששונא שירה בציבור ולא יכול לדמיין את עצמו יושב בחברת אנשים ושר, תוהה האם מצליח גם שתתה אלכוהול: "זה נשמע זוהר, אירועים מצומצמים סגורים של אנשים חזקים, רשימת מזומנים סודית ובסוף זה מסתכם בשירה בציבור שבו שרים 'הו מרגנית'". אפרופו 'הו מרגנית', סגל חשפה כי באחת השיחות עם חיים חפר הודה המשורר כי הוא מתבייש בשיר הזה ביחס לשיריו האחרים. 
את האירוע הלח והמוצלח סיכמה סגל: "רינה אוהבת את המיקרופון והמיקרופון אוהב אותה. היא מהאנשים שאפשר לסמוך עליה שיזרימו את הערב". למי יש תיעוד לביצועים של מצליח? אולי לסגל.