הסטנדאפיסט לואי סי.קיי, הידוע בהומור החריף שלא תואם את חוקי הפוליטיקלי-קורקט שלו, שחזר לבמה לאחר שהודה בהטרדה מינית, מכר את כל הכרטיסים למופעיו בישראל ויוסיף מועד נוסף ב-28 לנובמבר בהיכל הטוטו בחולון, בנוסף לשני מופעים שיתקיימו בתל אביב ב-23 בנובמבר בהאנגר 11.



הקומיקאי, זוכה שישה פרסי אמי, ומי שיצר, כתב וכיכב בסדרות "לואי" וב"הוראס ופיט", חזר לאחרונה לבמות בארה"ב במה שהוגדר כסיבוב הופעות "לא מתנצל", וכל הכרטיסים אליו כבר נמכרו.



כזכור, עם פרוץ סערת MeToo# בחודש נובמבר 2017, הודה הקומיקאי בנכונות הפרסום של עיתון "הניו יורק טיימס", שלפיו הוא הטריד מינית חמש נשים. סי קיי פרסם הודעה שבה טען כי התנהגותו הייתה "בלתי הולמת" והוא מתנצל בפני אותן נשים. "הסיפורים האלו נכונים", נמסר בהודעה. "בזמנו חשבתי כי מה שאני עושה הוא בסדר. מה שלמדתי מאוחר יותר, מאוחר מדי, הוא שכאשר יש לך השפעה על אדם אחר, לבקש מהם להביט על איבר מינך זה לא שאלה, אלא להציב אותן במצב קשה. הכוח שהיה לי מול הנשים האלו היה ההערצה שלהן כלפי, וניצלתי אותו בחוסר אחריות".





את ההודעה חתם הקומיקאי בקבלת אחריות והוסיף: "אני מלא חרטה וניסיתי ללמוד מהתנהגותי חסרת האחריות. אני לא סולח לעצמי על כלום. הקושי הגדול הוא לחיות עם מה שעשית, שפגע באדם אחר". לאחר הפרסום, כל הרשתות שהעסיקו את הקומיקאי - פוקס, נטפליקס ו-HBO - התנערו ממנו. 


בביקורו הקודם בישראל נמכרו קרוב ל-20,000 כרטיסים במהירות שיא והקהל והמבקרים יצאו מגדרם. הפעם אפשר יהיה לראותו מקרוב קרוב, הוא יופיע בהאנגר 11 מה שאומר שמספר הכרטיסים מאוד מצומצם.

המופע יהיה מופע נטול טלפונים סלולריים, חל איסור מוחלט על הכנסת מצלמות ומכשירי הקלטה למופע. קהל רוכשי הכרטיסים יתבקש להכניס את המכשירים הסלולריים לנרתיקי YONDR. מי שיזדקק למכשיר הטלפון במהלך המופע יוכל לפתוח את המכשיר רק מחוץ לדלתות האולם.

מכירת הכרטיסים תיפתח ביום רביעי 25/9 בשעה 16:00 באתר 2207*
https://2207.kupat.co.il/show/louisck כרטיסים: 194 עד 344 ₪