סר ריצ'ארד ברנסון נחת בישראל לרגל פתיחת קו הטיסות היומיות של חברת Virgin Atlantic בין לונדון לתל אביב. ברנסון הגיע מלווה במנכ"ל הישראלי של החברה הבינלאומית, שי ויס, ו- 50 אנשי תקשורת מאנגליה והתקבל ע"י מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי כשירד מהמטוס, נישק ריצ'ארד את אדמת ארץ הקודש.



במפגש הכתבים שנערך אחר הנחיתה בנמל בן גוריון, בטרמינל הפרטי פתאל טרמינל, ציין ברנסון כי "אני נרגש מאד לנחות על אדמת ארץ ישראל. כל פתיחת מסלול מרגשת אותי, על אחת כמה וכמה הקו לישראל שציפיתי לפתיחתו, ולו רק בשביל לחוות שוב את חיי הלילה הסוערים של תל אביב".



"בשנה הבאה אני מתכנן לטוס לחלל עם וירג'ין גלקטיק. אני מתכוון להשקיע בחברות ישראליות שעוסקות בתחומים הקשורים לפעילות של קבוצת וירג'ין, לרבות תחום החלל והתעופה", הוסיף ברנסון.



סר ריצ'ארד ברנסון. קרדיט: איציק בירן



שי ויס ציין כי "כילד ירושלמי, לא דמיינתי שאחזור לישראל יחד עם המייסד של חברת וירג'ין אטנלנטיק סר ריצ'רד ברנסון כדי לחגוג את התרחבותה של החברה וכניסתה לישראל. זהו רגע מאוד מיוחד עבורנו". אמיר הלוי אמר ש"אנו מברכים על הצטרפות של שחקן מוביל לשוק הטיסות שיסייע להגדלת היצע הטיסות מבריטניה ויתרום להמשך שבירת שיאי התיירות הנכנסת לישראל. וירג'ין אטלנטיק היא אחת מחברות התעופה הצומחות בעולם ואנו מקווים שטיסת הבכורה היום תביא בעקבותיה קווי טיסה נוספים לישראל ותוביל לצמיחה משמעותית במספר התיירים הנכנסים מבריטניה".



טיסת ההשקה של וירג'ן אטלנטיק מלונדון לישראל, במטוס מדגם A330-300, המריאה הבוקר מנמל התעופה היתרו בתפוסה מלאה של 264 נוסעים. זאת הייתה טיסה מסחרית רגילה אליה הצטרפו אנשי הנהלת וירג'ין אטלנטיק כשבראשם ריצ'ארד ברנסון וויס.



הביקור של ברנסון בישראל מציין באופן רשמי את תחילת פעילותה של Virgin Atlantic בקו הטיסות היומיות שבין היתרו לנתב"ג. החברה, המיוצגת בישראל ע"י חברת APG מקבוצת ממן, רואה חשיבות בביסוס הקשר התרבותי והמסחרי בין לונדון לתל אביב ושמה לה למטרה להיות חברת התעופה האהובה ליעדים האלה בקרב הציבור הישראלי והבריטי כאחד. סר ריצ'ארד ברנסון ישהה בישראל כ- 48 שעות במהלכם יסייר בעיר תל אביב יפו וייפגש עם הציבור הישראלי בשוק הפשפשים, ישתתף בכנס כלכלי ויארח את קהילת התיירות והתעופה במסיבת השקה שתערך בארקה בנמל תל אביב.