סוף לשערוריות: "גאולה ולונדון", תוכנית הטלוויזיה הפוליטית-תרבותית בהגשת ירון לונדון וגאולה אבן-סער שעלתה לשידור בערוץ "כאן 11" במאי 2019, יורדת מהאוויר שמונה חודשים בלבד לאחר עלייתה. תוכנית התרבות ששודרה מדי ערב לפני החדשות הספיקה ליצור לא מעט סערות במשך זמן שידורה הקצר, בעקבות התבטאויות שנויות במחלוקת של לונדון, ביניהן אמירתו כי "ערבים הם פראי אדם" וכן החשיפה שלו, בה סיפר כי נגע בשדה של אשה זרה לאחר שהיא נגעה בבטנו.

התוכנית צפויה לרדת מהמסך ב-16 לינואר, ובמקומה החליטו בתאגיד לשבץ תכנית אקטואליה בהפקת חטיבת החדשות. בתאגיד מסרו כי הם: "מודים למגישים, גאולה אבן-סער וירון לונדון ולהפקת התוכנית על עבודתם המסורה והמשובחת. בקרוב תתקיימנה פגישות פרטניות עם אבן-סער ועם לונדון, ויוחלט ביחד עמם על אופן שילובם בתוכניות התאגיד השונות".

כזכור, אחת הסערות הציבוריות הגדולות שיצרה התוכנית הייתה כאשר לונדון סיפר כי הניח את ידו על שד של אישה שלא הכיר במהלך מפגש בין השניים במעלית בבניין מגורים לפני שנים רבות: "כבר סיפרתי את זה ועוררתי צחוק, אבל גם רעשים. פעם נסעתי במעלית בבניין רב קומות, ואישה שהיה ברור, על פי מדיה, שהיא עורכת דין הדורה... עלינו שנינו במעלית, ותוך כדי עלייה בנסיעה היא עושה לי ככה (טופח על בטנה של אבן) ואומרת לי: "מה זה לונדון, מה זה? זה כבר לא מה שהיה". "עכשיו", המשיך לונדון, "אני הנחתי את היד על השד שלה, ואמרתי: 'גם זה כבר לא מה שהיה'".  

אבן ההמומה לא נותרה אדישה לדבריו, והשיבה: "מה? זה מזעזע". לאחר השידור לונדון סירב להתנצל והסביר ש"להתנהגותי לא הייתה שום משמעות מינית. השאלה היא מהו השד, האם הוא נכס מקודש?"

סערה נוספת נוצרה כאשר לונדון אמר בתוכנית כי "ערבים הם פראי אדם. הם לא שונאים רק יהודים, הם רוצחים את עצמם בראש ובראשונה, בימינה, שמאלה, קדימה, מזרחה, מערבה, ערבים טובחים ערבים. אין בעיה עם זה. אני לא דיברתי על פלסטינים, דיברתי על התרבות הערבית". מאוחר יותר התנצל על דבריו ואמר כי הם "נאמרו בלהט הדיון, הסתבכתי בלשוני".