המוזיקאי אריס סאן נחשב בשנות ה-60 וה-70 לאחד מנושאי דגלו של הזמר הים תיכוני בישראל ולאחת התופעות הבולטות במוזיקה הישראלית, כשהוא נחשב, במונחים של אז, לסופרסטאר אמיתי. 

סאן, יליד יוון, עלה לישראל בגיל 17 והחל להתאקלם בסצנת המוזיקה המקומית בעיקר בקרב קהל הסלוניקאים של יפו. עד מהרה, הנגינה הוירטואוזית שלו על גיטרה חשמלית בשילוב מוזיקה יוונית עם אלמנטים מערביים ומזרחיים חצתה גבולות, פרצה דרך והפכה אותו לאחד הכוכבים הגדולים של המוזיקה הישראלית בשנות ה-60.

להיטיו: "בום פם", "דאם דאם", "סיגל", "אם אתה צעיר בלב", "זוג או פרט" (ערב, ערב), "תל אביב", "בחיים הכל עובר" ו"נערה ממש אוצר" הפכו לקלאסיקות אמיתיות המתנגנות ומושרות עד היום. 

כחלק מכוכבותו הנוסקת, סאן והוייב המוזיקלי שלו סיפקו למדורי הרכילות לא מעט לחם, בייחוד לאור העובדה שניהל רומן מחוץ לנישואין עם הזמרת עליזה עזיקרי (לזוג בת משותפת, סאני) וההתמודדות שלו עם חרושת שמועות על היותו מרגל. 

בסוף שנות ה-60, כשהוא מרגיש שאין לו לאן להתפתח בישראל, עובר סאן לארצות הברית, פותח מועדון ישראלי-יווני בניו יורק בשם "סירוקו" והופך לסיפור הצלחה. במקביל, ממשיך להקליט להיטים ולשמור על קשר הדוק עם ישראל אותה אהב עד יומו האחרון. 

בהמשך נכנסו לסיפורו של סאן גם הסתבכות עם המאפיה, שימוש בסמים וישיבה בבית סוהר, עד מותו הטרגי והמסתורי בשנת 1992 בבודפשט, הונגריה, אליה ברח מהמאפיה. 

לציון 80 שנה להולדתו של סאן שיחול החודש, הקדיש דודי פטימר את הפודקאסט "מילים ולחן" לסיפור עלייתו ונפילתו של סאן, לסיפורים מאחורי להיטיו הגדולים בשילוב הקלטות נדירות שטרם נחשפו, תוך ניסיון לנתח את תחנות חייו ולפצח מה הפך אותו לאייקון שמורשתו ממשיכה להשפיע גם היום.