שינויים ברשת: דירקטוריון "רשת 13" הודיע היום כי יוסי ורשבסקי ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל גוף התקשורת. ההחלטה על סיום תפקידו התקבלה בהסכמה משותפת של ורשבסקי והדירקטוריון, על רקע חילוקי דעות מקצועיים בין הצדדים. ורשבסקי יישאר בתפקיד עד למינויו של מחליף.

לפני כשנה נבחר ורשבסקי על ידי בעלי "רשת 13" לתפקיד מנכ"ל הערוץ הממוזג והתמודד עם אתגר מורכב – הובלת ערוץ חדש המשלב בין שני גופי תקשורת דומיננטיים – ערוץ 10 ורשת. במהלך שנה זו השלים ורשבסקי את התהליך לביסוס המיזוג, שנועד להפוך את "רשת 13" לשחקן מרכזי בשוק התקשורת הישראלי ולהביא לידי ביטוי את הנכסים הגדולים שקיבל הערוץ הממוזג לידיו.

"האח הגדול", מהנכסים הבולטים של הערוץ הממוזג. צלם : קיץ ברבנר
"האח הגדול", מהנכסים הבולטים של הערוץ הממוזג. צלם : קיץ ברבנר

טרם המיזוג שימש ורשבסקי כמנכ"ל ערוץ 10 במשך שתי קדנציות, האחרונה שבהן תחת מצוקה כלכלית קשה, אשר העמידה את הערוץ על סף סגירה. ורשבסקי הוביל מהלכים חשובים שהצליחו לשמר את הערוץ בחיים, וכללו בין היתר קביעת תקרת שכר לבכירים, ביטול כמעט מלא של תכניות הריאליטי וטיפוח זרוע החדשות והתחקירים בערוץ. 

יו"ר דירקטוריון רשת 13, נדב טופולסקי, מסר: "אני רוצה להודות ליוסי על שלקח לידיו את משימת המיזוג והוביל את הערוץ ואת אנשיו בתהליכי שינוי מורכבים בתקופה מאתגרת. עשייתו הענפה למען הערוץ, מחויבותו ונחישותו ראויים לכל הערכה. יוסי הוא מאנשי התקשורת החשובים בישראל, מקצוען אמיתי, ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו". 

מנכ"ל "רשת 13" היוצא, יוסי ורשבסקי, מסר: "אני מודה לדירקטוריון רשת 13 ובעלי מניותיו על שנתנו לידי את המיזוג והניהול של החברה הממוזגת. בתום שנה, מהמאתגרות, המעניינות והקשות ביותר הגיע הזמן להמשיך הלאה".