לאחר שמאבקם של אנשי תעשיית המוזיקה הגיע לשיאו בדמות עצרת ההזדהות עם תעשיית המוזיקה, התראיינה הבוקר (שישי) הזמרת ריטה לג'ודי שלום ניר מוזס ב-103FM וסיפרה כי מטרת העצרת הייתה תמיכה בכל "האנשים שהם בעצם מאחורי הקלעים, כל האנשים מלבד האמנים - האמנים באו לכבודם. זאת הייתה עצרת תמיכה, אהבה ותודה לכל התעשייה שכרגע המדינה פחות רואה אותה".

תני לי דוגמה לאותם אנשים.
"תאורנים, נגנים, עובדי במה, מנהלות הצגה".

אלפי אנשים.
"150,000 אנשי תעשייה שכבר שלושה חודשים אין להם עבודה, יש משפחה שהם החליטו להרים את הכפפה ולדאוג, מריוס וענבר נכט, הם החליטו לעשות קרן תמיכה כאן בתל אביב ל-700 איש בינתיים. הם לא יכולים לממן 150,000 איש".

כמה אנשים היו אתמול?
"לא יודעת, אלפים וזה היה מרגש וזו הייתה בעצם ההופעה הראשונה".

כמה זמן לא ראית קהל?
"חודשיים, לא? כמה זמן הקורונה הזאת מטריפה לנו את השכל?"

איך הייתה ההרגשה?
"זה היה מרגש, מאחורי הקלעים – שלום, ברי, אביב גפן ודקלה. זה היה מאוד מרגש לראות את האנשים האלו ואת כל התעשייה ככה מתאספת באיזשהו סוג של התרגשות ואהבה".

איך היה להרגיש את האנרגיות של הקהל?
"אנחנו כולנו התגעגענו, גם הקהל וגם אנחנו התגעגענו לקהל, ומי שחושב שתרבות, מוזיקה, זה משהו צדדי – זה לא. זה הנשמה, זה הנשמה שלנו זה התקווה שלנו".

מופע הזדהות עם האומנים בגן צ'ארלס קלור (צילום: אבשלום ששוני)
מופע הזדהות עם האומנים בגן צ'ארלס קלור (צילום: אבשלום ששוני)

ראיתי בארץ נהדרת בדיחה על רגב שהדבר הכי טוב שהיא עסקה עבור האמנים זה להתפטר, את גם מרגישה ככה?
"אני לא יודעת, לזה אני לא רוצה להיכנס".

מה היית אומרת לביבי או לאוצר עכשיו?
"אני חושבת שכולם אנשים כל כך טובים וישרים, שמשלמים את המיסים בזמן ואת כל מה שהם מחויבים למדינה, בניקיון כפיים ובזמן. אני חושבת שבשעת צרה כזאת מגיע להם שיראו אותם ויתמכו בהם, כי הם באמת אנשים שחיים מחודש לחודש".

קיבלו פיצוים עלובים
"לגמרי".